Rosa "støy" i plasmapanel - Samsung PS63C7705 - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 14 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 265
    Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Thumbs up

Sitat Opprinnelig postet av Arnejo
    Nå har jeg vært både i syden en uke pluss jobbet en uke å tven er enda ikke reparert. 2 mnd uten skikkelig tv begynner å bli plagsomt.
    Uff og uff,dette høres ikke bra ut,selv har jeg måttet levere inn mitt apparat "26.01.2012". Og ringt et par ganger og siste svar jeg fikk var at de fremdeles venter på deler. Og ikke fra snauere enn.... sør korea Huff av meg!! Min lånetv 40 tommer begynner og bli plagsomt ille!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr samsung
    Uff og uff,dette høres ikke bra ut,selv har jeg måttet levere inn mitt apparat "26.01.2012". Og ringt et par ganger og siste svar jeg fikk var at de fremdeles venter på deler. Og ikke fra snauere enn.... sør korea Huff av meg!! Min lånetv 40 tommer begynner og bli plagsomt ille!!
    Huff da vil jeg vente litt med min "Rosa TV" og høre hvordan det går med dere!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Huff da vil jeg vente litt med min "Rosa TV" og høre hvordan det går med dere!
    Da ser jeg i dag på nettsidene til verkstedet at deler er ankommet,og at apparatet er under arbeid,så da tipper jeg dette går unna i løpet av kort tid!!" I miss my big one!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Tromsø
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig var den reparert å tilbakelevert, lykke
    Hadde glemt hvor stor den egentlig var.
    Bilde: Benq w1300 + 108" motorisert lerret. Samsung 7705 63" 3d Plasma| LYD: Onkyo TX-NR3009B, Klipsch RF82 mk1 + Def. tech 2500 center, Sw: XTZ Cinema 3, SVS SB13 Ultra, Earthquake cl-8, 1x Tactile Transducer, Svs SSS-01 surround| Annet: Samsung 6900 bluray spiller.
    Anlegg på kontoret: Audio Pro Black Pearl + Def. Technology SC Reference, + Denon 1908.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig var den reparert å tilbakelevert, lykke
    Hadde glemt hvor stor den egentlig var.
    Grattis og lykke til,håper det nå er i orden, for ikke bare bare og levere inn slike "monster,s" Men dette har jaggu tatt tid ser jeg,jeg får nok litt bakoversveis jeg og når min 63 tommer er på plass,for denne "reisetv,n i 40" er ikke helt den samme for og si d pent!!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

EEEEEEndelig ;=)

Da har jeg endelig fått telefonen jeg ventet på fra verkstedet anng min 63 tommer,er nå fikset.Panelet er blitt byttet så nå skal det bli andre boller med tv og filmtitting her igjen!!

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har fått sikert en bedre panel, kanskje samme panel som sitter i dagens 64"?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

;=)!!

Sitat Opprinnelig postet av Zed
    Du har fått sikert en bedre panel, kanskje samme panel som sitter i dagens 64"?
    Hadde vært toppers dette,det som forundrer meg er at dette problemet har vært såpass lenge på disse modellene.Jeg har fått hentet apparatet 26.01 og får det igjen i morgen.Ikke så gæli dette, da deler fra korea er blitt satt inn også. Så håper nå inderlig den er friskemeldt for godt!!:-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fikk beskjed av elkjøp sist jeg var i kontakt med de om at de hadde gått videre med saken min mot samsung siden verkstedet her i byen sa det ikke kunne skaffes deler. Enda ikke hørt noe, er vel en mnd siden det ble levert inn nå. Begynner å bli ganske lei.
    Hei på deg selv ringte jeg inn til samsung support nr, og fikk et meget kjapt og godt svar,tv,n ble hentet av dahlens 26.01 og var ferdig 14.02 .Da har jeg fått nytt panel fra sør korea bla.... så syns jeg har vært heldig så langt!! Måtte dette bare hjelpe!!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nuuuu er,n her igjen

Endelig er min gode "gamle" 63 skjerm på plass igjen, og bye bye til min helt "greie 40" tommer lånetv!! Helt nytt panel er blitt bytta og dette ser meget bra ut så langt etter et par timer,s sjekk nå i ettermiddag!!Helt borti natta hvor bortskjemt man blir etter og ha vendt seg til såpass stooor skjerm.Min lånetv var meget tøft og se på etter drøye 3 uker uten 63,n!!Men nu er alt bare fryd og gammen igjen!!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nevnt tidligere i tråden, så hadde jeg dette "rosa" problemet. Fikk den reparert (justert en spenning). Men kan nå meddele at det har blitt verre. Hvitt er ikke lenger hvitt. På det hvite ser man skygger av andre elementer som er på skjermen. + at en lysende vertikal stripe er implentert i bildet til venstre på skjermen. Kommer til å kontakte samsung igjen på mandag.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy huff og huff da...

Sitat Opprinnelig postet av dragoon
    Som nevnt tidligere i tråden, så hadde jeg dette "rosa" problemet. Fikk den reparert (justert en spenning). Men kan nå meddele at det har blitt verre. Hvitt er ikke lenger hvitt. På det hvite ser man skygger av andre elementer som er på skjermen. + at en lysende vertikal stripe er implentert i bildet til venstre på skjermen. Kommer til å kontakte samsung igjen på mandag.
    Dette var ille da,hvor lenge siden sist hadde du den inne?? Dette er ille,du fikk bare justert spenning,har lest masse anng ditt og datt.Jeg har fått demontert og byttet pdp så håper nu dette holder.:? Har hatt min tv inne hos disse
    Dalens elektronikkservice as | www.dalens.no Og så langt ser dette meget bra ut!!!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

lekkkkert

Dette var ille da,hvor lenge siden sist hadde du den inne?? Dette er ille,du fikk bare justert spenning,har lest masse anng ditt og datt.Jeg har fått demontert og byttet pdp så håper nu dette holder.:? Har hatt min tv inne hos disse
    Dalens elektronikkservice as | www.dalens.no Og så langt ser dette meget bra ut!!!
    Etter og brukt helga godt, med mye tv titting kan jeg ikke si meg annet enn meget meget fornøyd!! Ikke anntydning til "rosa pantern" og d nye panelet leverer gnistrende skarpe og flotte bilder!!:-D Måtte dette bare holde!! Helt nydelig de lux!!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Tromsø
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter og brukt helga godt, med mye tv titting kan jeg ikke si meg annet enn meget meget fornøyd!! Ikke anntydning til "rosa pantern" og d nye panelet leverer gnistrende skarpe og flotte bilder!!:-D Måtte dette bare holde!! Helt nydelig de lux!!
    Samme her, mitt leverer også flotte bilder etter å ha fått nytt panel. Får håpe det holder lenger enn 8-10 mnder. nå.
    Bilde: Benq w1300 + 108" motorisert lerret. Samsung 7705 63" 3d Plasma| LYD: Onkyo TX-NR3009B, Klipsch RF82 mk1 + Def. tech 2500 center, Sw: XTZ Cinema 3, SVS SB13 Ultra, Earthquake cl-8, 1x Tactile Transducer, Svs SSS-01 surround| Annet: Samsung 6900 bluray spiller.
    Anlegg på kontoret: Audio Pro Black Pearl + Def. Technology SC Reference, + Denon 1908.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også hatt "rosa/grå" skyggestøy på skjermen. Samsung 63c7705. Leverte den hos Dalens på Hagan. De skiftet panel uten spørsmål, det tok ca 3 uker ( kunne vært kortere, men de påsto at det første de fikk var knust), den feil angivelsen jeg fikk på støyen, var gjennomlysing av panelet. altså pixling gjennom panelet. Derfor er og gjette at en del paneler har vært for tynne, 2.dre sort panel. Fikk også beskjed om at det var lurt og bruke galvanisk skille på antenne inn, uten den kunne "kanskje" panelet ta skade. Jeg har aldri brukt antenneinngangen på tv'n, bare HDMI inngangene.. Ta ikke alt de sier for "god fisk", panelet ble byttet uten spørsmål fra hverken Samsung eller andre. Jeg forsto det også slik at det ikke var noe problem med å få tak i panel.
    Har dere denne feilen stå på, de fleste vekstedene henter også apparatet hjemme hos der.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg kontaktet Samsung support igjen, som igjen skulle sende ein melding til verkstedet. Får håpe dem gjør en bedre jobb denne gang.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har eg òg kontaktet Samsung support etter å leste denne tråden. Er det noen i Bergens området som har fått ordnet på dette problemet og kan sei hvilket verksted samsung bruker. Og ev. kor lang tid det tok før en får tven igjen. Må en ha sokkelen påmontert tven når dei henter den?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lykke til

Sitat Opprinnelig postet av ahoo
    Da har eg òg kontaktet Samsung support etter å leste denne tråden. Er det noen i Bergens området som har fått ordnet på dette problemet og kan sei hvilket verksted samsung bruker. Og ev. kor lang tid det tok før en får tven igjen. Må en ha sokkelen påmontert tven når dei henter den?
    Hvis du har kontaktet Samsung kundesupport henviser de deg til verkstedet evt i Bergen, og sokkelen skal være på.Det var den på min når den ble hentet.Jeg var uten tv,n fra 26.01 til 15.02.:-| Den 16.02 var en gledens dag da jeg fikk det tilbake, bedre enn noen sinne med nytt panel!! Årsaken til den lange tiden var at de ikke hadde alle deler på lager.De måtte bla vente på deler fra Korea.:? Men alt dette er glemt nå!! Jeg hadde tv på "Dalens elektronikk service as"!! og de har gjort en god jobb!!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var tven fikset, skiftet strøm kreftskortet! Utførte faktisk jobben hjemme i stuen min.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ahoo
    Da var tven fikset, skiftet strøm kreftskortet! Utførte faktisk jobben hjemme i stuen min.
    Kom det repratør hjem til deg og ordnet saken?
    Ble tven 100% ok etter denne reprasjonen?

Side 6 av 14 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •