Rosa "støy" i plasmapanel - Samsung PS63C7705 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 265
    Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dårlig dag for han stakkaren ja... off.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dem henta tv'en min på tirsdag, og leverte den idag. De har fixet den. Ifølge reperatøren og følgeseddelen, så var det en kun en spenningsjustering. Men det var jo uansett kanon raskt levert.

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig.

"Da er min skjerm hentet og på vei til verksted,tilbake sitter jeg i kveld ribba med en "kjip" låne tv 40 lcd fra grundig. :???: Men jeg får jo bare holde ut så godt jeg kan!!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av dragoon
    Dem henta tv'en min på tirsdag, og leverte den idag. De har fixet den. Ifølge reperatøren og følgeseddelen, så var det en kun en spenningsjustering. Men det var jo uansett kanon raskt levert.
    Ja dette må jeg si var knallbra service, Hvor ble din skjerm levert inn?? Lykke til videre med en feilfri skjerm!!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr samsung
    Ja dette må jeg si var knallbra service, Hvor ble din skjerm levert inn?? Lykke til videre med en feilfri skjerm!!
    Den ble hentet og reparert av Thv. Solberg AS

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Da har jeg fått TV'n tilbake fra reparasjon nr 2.

Første gang byttet City Radio&TV-Service strømforsyning, noe som gjorde problemet mindre, men det var fortsatt tilstede og sjenerende ved lyse bilder som f.eks ski/hopp på TV. Ventet i over to uker før jeg fikk tilbake TV'n.

Denne gangen bestilte de nytt panel og jeg beholdt TV'en hjemme helt til de hadde fått panelet på lager. De hentet TV'n torsdag morgen, og torsdag ettermiddag var den ferdig reparert. Betraktelig bedre service enn første gang..

Nytt panel - og TV'n fremstår nå som helt ny. Så får vi håpe problemet ikke kommer tilbake etter nok et år i drift..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som har kjøpt tv'n hos lefdal... kor lenge måtte dere vente på at de kom og hentet tv'n? Ringte forrige mandag og da sa damen på tlf at det eg skulle motta en tlf fra de som skal hente tv i løpet av 1-3dager. Blir vel nødt å ringe og purre imorgen. Hadde igrunn foretrukket at man fikk den nye modellen istedenfor å få panel byttet men men.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FishingBUDDY
    Dere som har kjøpt tv'n hos lefdal... kor lenge måtte dere vente på at de kom og hentet tv'n? Ringte forrige mandag og da sa damen på tlf at det eg skulle motta en tlf fra de som skal hente tv i løpet av 1-3dager. Blir vel nødt å ringe og purre imorgen. Hadde igrunn foretrukket at man fikk den nye modellen istedenfor å få panel byttet men men.

Nytt panel er ikke lenger å oppdrive, så blir nok ny tv på deg straks de har konkludert med garantisak

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Nytt panel er ikke lenger å oppdrive, så blir nok ny tv på deg straks de har konkludert med garantisak
    Var noen som nevnte at de faktisk har produsert nye paneler til disse... om det stemmer så er det tydeligvis en feil de er veldig godt kjent med :P

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Var noen som nevnte at de faktisk har produsert nye paneler til disse... om det stemmer så er det tydeligvis en feil de er veldig godt kjent med :P
    På min skulle det egentlig byttes panel, men feil transportering av posten (fraktet liggende) gjorde at dette ikke ble noe av. Når nytt panel skulle bestilles opp, var det ikke lenger å oppdrive. Heldigvis må man vel kunne si ettersom jeg får den nye modellen (64") uten mellomlegg

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg på Lefdal i Trondheim pengene tilbake på konto. De hadde ikke noen 64" på lager.
    Det var kanskje litt kjedelig, men man har fått likevel sjanse å vente på Samsungs 2012 TV-modeller.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom det fremdeles er snakk om rosa støy i bildet, så kan jeg fortelle dere at det ikkje trengs noe nytt panel til de berørte skjemene. Det er bare å justere en spenning i tv'en. Dette må selvsagt bli gjordt av en tekniker/reperatør.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, var det de gjorde på fleste tv'er i starten, fungerer midlertidlig så kommer støyen tilbake, iflg teknikkeren jeg prata med i samsung så var visst panelbytte eneste permanente fixen, med mindre det er forskjeller på modellene der også da, prata med et par som fikk justert spenningen på strøm forsyningen, som fikk igjen samme problemet innen 6 mnd, kanskje de var bare meget uheldig?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg har også fått belter med rosa/sort støy i bldet på lyse partier.
    Dette er ikke permanent, men kommer og går ettersom bildet skifter spessielt på lyse bilder.
    Slik som på reklamer, sport med snø osv.
    Det kan komme både oppe og nede på bildet.

Jeg kjøpte tven for litt over et år siden, på nettbutikken expert.no
    Hvor er det best og henvende seg for reklamasjon?

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zed
    I dag fikk jeg på Lefdal i Trondheim pengene tilbake på konto. De hadde ikke noen 64" på lager.
    Det var kanskje litt kjedelig, men man har fått likevel sjanse å vente på Samsungs 2012 TV-modeller.
    Lefdal fikk inn et parti med 64" i dag ser det ut til. På nettsiden er det i alle fall blitt endret til at tv'n er på lager. Da tar jeg som et tegn på at jeg kan få min oppbestilte tv innen denne uka eller neste.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Hei, jeg har også fått belter med rosa/sort støy i bldet på lyse partier.
    Dette er ikke permanent, men kommer og går ettersom bildet skifter spessielt på lyse bilder.
    Slik som på reklamer, sport med snø osv.
    Det kan komme både oppe og nede på bildet.

Jeg kjøpte tven for litt over et år siden, på nettbutikken expert.no
    Hvor er det best og henvende seg for reklamasjon?
    Ring kundetelefon til samsung Privatkunder
    81556480 Dette gjorde jeg og apparatet ble hentet av servicemann fra verksted 26.01, har desverre ikke blitt fornøyd da verkstedet venter på deler fra samsung. !! Dette har tatt for laaang tid:evil: Vurderer dramatiske tiltak og har sett på panasonic 65 tommer,n i 3D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, du tror DET løser problemene dine... :P
    Gjør deg den tjenesten at du fyller inn returskjemaet allerede nå så er du ferdig med det (evt. vent på 2012-modellene og håp på bedring)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter på deler, hva må skiftes ut?
    Lønner det seg og vente med og raportere feilen? Men hvis det skiftes ut deler så kommer det vel på ett ut?
    Hvor lang reklamasjonstid har man på tv fra kjøpsdato?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Tromsø
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg vært både i syden en uke pluss jobbet en uke å tven er enda ikke reparert. 2 mnd uten skikkelig tv begynner å bli plagsomt.
    Bilde: Benq w1300 + 108" motorisert lerret. Samsung 7705 63" 3d Plasma| LYD: Onkyo TX-NR3009B, Klipsch RF82 mk1 + Def. tech 2500 center, Sw: XTZ Cinema 3, SVS SB13 Ultra, Earthquake cl-8, 1x Tactile Transducer, Svs SSS-01 surround| Annet: Samsung 6900 bluray spiller.
    Anlegg på kontoret: Audio Pro Black Pearl + Def. Technology SC Reference, + Denon 1908.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Venter på deler, hva må skiftes ut?
    Lønner det seg og vente med og raportere feilen? Men hvis det skiftes ut deler så kommer det vel på ett ut?
    Hvor lang reklamasjonstid har man på tv fra kjøpsdato?
    Fem år.

Side 5 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •