Rosa "støy" i plasmapanel - Samsung PS63C7705 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 265
    Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Min tv en Samsung P63" har vært i ca 3 uker på service pga rosa støy og har fått beskjed at de kommer til å bytte ut strømmforsynning og ikke panel.
    Vet ikke om det kan fikse problemer med rosa støy?

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har samme problemet som nevnt i denne tråden høres det veldig rart ut at de bytter strømforsyningen, Zed. Dette er som tidligere skrevet et kjent problem for både Samsung og serviceverkstedene som reparerer disse tvene. Hvis det viser seg at det er strømforsyningen som er problemet har Samsung brukt unødvendig mye penger på panelbytter

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    Da har tven vært inne hos Infocare i 14 dager på grunn av rosa støy.Håper de for fingeren ut snart.Har bare en 32 tommer nå,så jeg savner 63 tommeren
    Da har jeg fått tilbud om ny tv da det tar så lang tid å få tak i nytt panel til tven
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det en LG 60PZ950W 60" Plasma-TV Full-HD (60PZ950W) som erstatning for det gamle og en liten kompensasjon8)Håper det er en bra tv,litt mindre
    en den gamle,men tror nok det går greit:-)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg høres det ut som om du ble rundlurt :P Det ville vært mye mer fair å bytte mot en PS64D7005 eller D8005. Den TV-en skal ha vesentlig dårligere sortnivå samt ha en mye blankere front som gir mye refleksjoner sammenlignet med Samsungen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme problem som beskjevet her jeg også, kanskje jeg burde kontakte samsung, trodde selv det var dekoderen jeg hadde som gjorde det, har vel sikkert hatt det 4-5 mnd, Men etter kjøp av ny dekoder så er det fortsatt der.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    For meg høres det ut som om du ble rundlurt :P Det ville vært mye mer fair å bytte mot en PS64D7005 eller D8005. Den TV-en skal ha vesentlig dårligere sortnivå samt ha en mye blankere front som gir mye refleksjoner sammenlignet med Samsungen.
    refleksjonen har ikke noe og si hos meg heldigvis:smile:Jeg kunne fått fikset
    det gamle men det var så sinnsyk lang venting på nytt panel til tven at jeg takket ja til Lgen,De samsung tvene du nevner har de ikke der jeg kjøpte tven
    Jeg får den nye tven proff kalibrert og som sagt et mellomlegg.Har sittet uten
    tve lenge nå,så jeg god tok avtalen,Håper den nye tven ikke er så langt
    unna den gamle,glemte og nevne at den gamle tven min er import tve altså ikke nordisk modell,så jeg må forholde meg til forhandleren ikke Samsung.
    Noe som gjør det hele litt vanskeligere men det ble jo en løsning til slutt.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AcidRain
    Har samme problem som beskjevet her jeg også, kanskje jeg burde kontakte samsung, trodde selv det var dekoderen jeg hadde som gjorde det, har vel sikkert hatt det 4-5 mnd, Men etter kjøp av ny dekoder så er det fortsatt der.
    Bare ring til Samsung så ordner det nok seg:smile:

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det merkelig for meg, fordi på min TV de vil bytte ut kun strømforsyning selv om det er samme problem med rosa støy.
    Vet ikke om det fikser problemer, men gidder ikke kjøre en gang til så stor tv på service.:-?

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres løye ut,tror ikke det hjelper og bytte srømforsyning viss du har rosa støy
    på skjermen:-? De fleste får nytt panel til tven eller nytt tve.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres løye ut,tror ikke det hjelper og bytte srømforsyning viss du har rosa støy
    på skjermen:-? De fleste får nytt panel til tven eller nytt tve.
    Det trenger ikke være helt på bærtur. 55VT30-en til Panasonic i år har også dette problemet på en god del enheter, og det virker som det skjer i forbindelse med de innprogrammerte spenningsendringene, for de har vel hos samtlige som har fått dem dukket opp ved ca. 500 timer og der tror jeg dette har blitt fikset ved noen anledninger ved å bytte et eller annet kort i tv-en som styrer spenning.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Det trenger ikke være helt på bærtur. 55VT30-en til Panasonic i år har også dette problemet på en god del enheter, og det virker som det skjer i forbindelse med de innprogrammerte spenningsendringene, for de har vel hos samtlige som har fått dem dukket opp ved ca. 500 timer og der tror jeg dette har blitt fikset ved noen anledninger ved å bytte et eller annet kort i tv-en som styrer spenning.
    Kan godt være jeg tar feil,men de fleste jeg har hørt her på forumet med problemer med rosa støy på tven har fått byttet panel på tven:?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan godt være jeg tar feil,men de fleste jeg har hørt her på forumet med problemer med rosa støy på tven har fått byttet panel på tven:?
    Jada, det er tilfelle at panelbytter har skjedd (og hjulpet), men det utelukker ikke at det kan være et rent spenningsproblem, så derfor virker det ikke helt på bærtur å forsøke med å bytte strømforsyningen først.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan godt stemme det

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min Samsung P63 er ikke ferdig ennå, og jeg har fått beskjed at de har bestilt nytt panel og at det må ventes.
    Det er veldig kjedelig uten TV,....men heldigvis man kan surfe på PC.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjedelig at det skal ta så lang tid. De har ikke en gang klart å avtale noe henting av min enda så jeg må vel purre. En helt annen feil, dog.

Men godt å se at de faktisk tar dette problemet på alvor. Det har vært noen tilfeller der noen har hatt samme problemet på Panasonic 55VT30, og tro det eller ei, de har fått avslått klagene sine med det svaret at "Dette er en naturlig del av panelets aldringsprosess"

Noen steder virker det som om alle defekter blir bortforklart på denne måten. Jeg vet ikke hvordan det gikk med de tilfellene, men jeg regner med de fikk kranglet seg til bytte/retur/whatever siden det ble stille.

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zed
    Min Samsung P63 er ikke ferdig ennå, og jeg har fått beskjed at de har bestilt nytt panel og at det må ventes.
    Byttet de strømforsyning på denne?
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zed
    Jeg fikk beskjed at nytt panel kunne ta måneds vis og få tak i

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel kontaktet lefdal, så kontaktet de Infocare, infocare ringte og sa jeg mest sannsynlig måtte dekke reparasjonen selv siden garanti/reklamasjon ikke dekte det, Jeg ba de vennligst sende meg det skriftlig så jeg kunne gå videre med saken, da snudde personen helt og måtte få en teknikker til og ringe meg ang problemene jeg har med tvn, har ikke hørt noe enda, så sender samsung mail imorgen ang dritt support. Infocare kan brenne samt deres idiotiske medarbeidere.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AcidRain
    Vel kontaktet lefdal, så kontaktet de Infocare, infocare ringte og sa jeg mest sannsynlig måtte dekke reparasjonen selv siden garanti/reklamasjon ikke dekte det, Jeg ba de vennligst sende meg det skriftlig så jeg kunne gå videre med saken, da snudde personen helt og måtte få en teknikker til og ringe meg ang problemene jeg har med tvn, har ikke hørt noe enda, så sender samsung mail imorgen ang dritt support. Infocare kan brenne samt deres idiotiske medarbeidere.
    Det er ganske åpenbart at de er på tur her, ja. Mulig noen begynner å bli lei av å ta disse her på reklamasjon, for noen må jo ta regninga Burde ikke være sånn at man må pushe på for å få igjennom opplagte reklamasjonssaker. Men tror jeg ville ringt dem fremfor å maile, for mail hjelper tydeligvis veldig dårlig...

Side 2 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •