Problemer med CAM og Sony KDL 32 CX520

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med CAM og Sony KDL 32 CX520

Har nettopp kjøpt 2 stk CAM moduler med kort fra Canal digital. Får ikke tilgang mesteparten av kanalene (får inn NRK, TVN og SVT) ellers ingenting. Abbonerer på grunnpakken med over 50 kanaler, så det mangler definitivt endel kanaler.
    Canal digital har sendt meg 3 oppdateringer, men ingenting hjelper. Neste skritt blir å få en tekniker hjem... Men hva tror dere... er det feil med tv-en eller er det bug hos Canal digital?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antares
    Har nettopp kjøpt 2 stk CAM moduler med kort fra Canal digital. Får ikke tilgang mesteparten av kanalene (får inn NRK, TVN og SVT) ellers ingenting. Abbonerer på grunnpakken med over 50 kanaler, så det mangler definitivt endel kanaler.
    Canal digital har sendt meg 3 oppdateringer, men ingenting hjelper. Neste skritt blir å få en tekniker hjem... Men hva tror dere... er det feil med tv-en eller er det bug hos Canal digital?
    Har Canal Digital både pairet og lagt til CAM-ene i sin kundeprofil på deg? Det høres ut som pairingen ikke er i orden. Det er ikke alle som sitter på kundeservice som er klar over denne biten med CAM-registrering på kundeprofil, derfor ender de bare med å si at de skal sende en oppdatering, noe de nok også gjør, men det hjelper ingenting.

For at du skal kunne få lagt til CAM i kundeprofil så må du også ha en kontrakt på CAM-en, de nekter å gjøre noe ellers. Har du kontrakt så gi dem kontraktsnummeret, i motsatt fall må du gå tilbake der du kjøpte CAM-ene for å få fikset dette, så sender de inn til Canal Digital. Vært igjennom akkurat samme kjøret selv

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CAM og kort er pairet og oppdatert 3 ggr. Har kjøpt både CAM og kort av Canal digital.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antares
    CAM og kort er pairet og oppdatert 3 ggr. Har kjøpt både CAM og kort av Canal digital.
    Har de også lagt til CAM-ene i kundeprofilen din? De kan sende oppdateringer så ofte de bare vil uten at det hjelper noe dersom de ikke er lagt til der. Jeg fikk nemlig et utall oppdateringer først jeg også, men ingen av dem hjalp så lenge CAM-en ikke var ordentlig registrert fra dems side.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •