Panasonic TX-P50U30E Skjerm bilder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate ChrisHesby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TX-P50U30E Skjerm bilder

Kjøpte nytt TV denne uka. Så legger ut noen bilder av hvordan bilde er. Selv om det ikke viser helt korrekt bilde, så gir det et inntrykk hvordan bilde er.

Er litt refleksjoner i skjermen, etter som jeg lot lyset stå på når jeg tok bildene.

Føste bilde er ikke HD, men de 3 andre er det.

Panasonic TX-P50U30E Skjerm bilder-adscf3332-jpg

Panasonic TX-P50U30E Skjerm bilder-adscf3342-jpg

Panasonic TX-P50U30E Skjerm bilder-adscf3344-jpg

Panasonic TX-P50U30E Skjerm bilder-adscf3345-jpg
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fornøyd?

Jeg vurderer denne selv. Er du fornøyd? Jeg skal bruke den til film og PS3 i et godt lys-skjermet rom. Minuset er kanskje vekta, da det kreves solid veggfeste

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er foreløpig veldig fornøyd med TV. Ja TV veier ganske mye, bruker bare foten som fulgte med jeg, så vekta hadde lite å si for min del. Men vi måtte være 2 stk når vi skulle montere foten og når vi skulle ha TV'en opp på benken.

I dag er det sol ute og ganske mye lys som kommer inn gjennom vinduene, og jeg har et vindu rett bak der jeg sitter. Og må nok ha en rullegardin der, for det er vanskelig å se hva som forgår på TV'en når det er mørke scener.

Skal forøvrig bruke TV'en til Xbox 360, men har ikke fått testet TV til det ennå. Men er en sånn egen spillmodus på bilde innstillingene.
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ChrisHesby
    Er foreløpig veldig fornøyd med TV. Ja TV veier ganske mye, bruker bare foten som fulgte med jeg, så vekta hadde lite å si for min del. Men vi måtte være 2 stk når vi skulle montere foten og når vi skulle ha TV'en opp på benken.

I dag er det sol ute og ganske mye lys som kommer inn gjennom vinduene, og jeg har et vindu rett bak der jeg sitter. Og må nok ha en rullegardin der, for det er vanskelig å se hva som forgår på TV'en når det er mørke scener.

Skal forøvrig bruke TV'en til Xbox 360, men har ikke fått testet TV til det ennå. Men er en sånn egen spillmodus på bilde innstillingene.
    Funker helt fint å montere 50"-erne på egen hånd også Jeg gjorde det med både S20-en og VT30-en, hehe (Gitt at man er lang nok i armene... det var vel sånn at det akkurat gikk). Men hadde du vært villig til å teste noen slides på tv-en din for å se om det finnes tilsvarende problemer med jevnhet som på toppmodellene?

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Funker helt fint å montere 50"-erne på egen hånd også Jeg gjorde det med både S20-en og VT30-en, hehe (Gitt at man er lang nok i armene... det var vel sånn at det akkurat gikk). Men hadde du vært villig til å teste noen slides på tv-en din for å se om det finnes tilsvarende problemer med jevnhet som på toppmodellene?
    Hehe. Går nok alene også hvis man er lang nok armene ja.

Ja kan sikkert gjøre noen tester ja. Hva var det du hadde i tankene?

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny TV ! Denne hadde stått hos meg også, bare den hadde hatt 4-HDMI innganger... Fantastisk god pris på 50" U30 altså :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ChrisHesby
    Hehe. Går nok alene også hvis man er lang nok armene ja.

Ja kan sikkert gjøre noen tester ja. Hva var det du hadde i tankene?
    Denne er vel et godt utgangspunkt: http://www.eaprogramming.com/downloa...kIn_Images.zip

Dersom du opplever at alle de slidene ser helt jevne og fine ut så har faktisk entry level tv-ene ett problem mindre enn high end tv-ene :P Det er i så tilfelle ganske fantastisk...

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VTEC
    Gratulerer med ny TV ! Denne hadde stått hos meg også, bare den hadde hatt 4-HDMI innganger... Fantastisk god pris på 50" U30 altså :-D
    Har akkurat kjøpt ny receiver som har HDMI. Så bruker bare en opp til TV, hadde det ikke vært for at jeg kjøpte en nyere receiver 2 uker siden, så kunne jeg ikke ha kjøpt dette TV. Hadde 4 HDMI inn på det gamle Elfunk TV

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •