Nu kommer Canal Digital App til Samsung TV Læs mere: http://www.recordere.dk/indhold

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nu kommer Canal Digital App til Samsung TV Læs mere: http://www.recordere.dk/indhold

Samsung Smart TV får nu også Canal Digital Go, som er deres video-on-demand univers.

Fulgte du dækningen fra IFA udstillingen her på recordere.dk bemærkede du måske også at Samsung allerede dér løftede sløret for, at Canal Digital var på vej ind i deres Smart TV. Men nu er det her.

I dag lancerer Canal Digital en app til Samsung SMART-TV, der giver kunderne direkte adgang til Canal Digitals video on demand tjeneste Canal Digital Go. I første omgang giver den nye app adgang til at leje masser af film fra SF Anytimes store filmkatalog. App’en vil imidlertid løbende blive udbygget med attraktivt indhold fra andre rettighedsindehavere.

Den nye Samsung app er et led i Canal Digitals strategi om at give sine kunder attraktivt indhold på forskellige platforme, så kunderne frit kan nyde tv-indhold uafhængig af tid og sted.

”Med Samsung SMART-TV er der nu endnu en nem og enkel måde, vores kunder kan nyde de ekstra fordele deres tv-abonnement hos os giver dem,” siger Catja Middelboe Andersen, kommunikationsdirektør hos Canal Digital.

Der er adgang til Canal Digital GO på alle Samsung TV, der understøtter Samsungs applikationsplatform.

Læs mere: Nu kommer Canal Digital App til Samsung TV

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med oss som har BD-spillere som støtter apps? Vil dette fungere, eller får vi kanskje et tilsvarende tilbud?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vel ikke nytt i Norge? Jeg har da hatt canal digital Go helt siden jeg kjøpte min D8005 for snart en måned siden. Fungerer for øvrig ok. jeg har bare prøvd det en gang og da krasjet avspillingen en gang. det største problemet er egentlig at det ikke er mulig å hoppe til ny scene. Ikke fant jeg ut hvordan man eventuelt kunne søke på tidslinjen heller. Litt håpløst å hurtigspole fram til der jeg var da filmen krasjet.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kun testet Go to ganger, en gang gratistest. Forferdelig bilde og mye krøll med å få det til å fungere.

Andre gangen fikk jeg ikke lyden til å fungere uansett hva jeg gjorde.

Jaja, det fristet ikke til gjentagelse, men mulig jeg var uheldig?

Thomas

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Eg prøver å bruke Facebookappen på min Samsung Smart tv, og oppretter ID og passord. Får beskjed at oppretting av konto er vellykka. Men når eg skal åpne FB, får eg beskjeden at dette er en app for registrerte bruker, og dermed får eg ikkje åpne FB. Kva gjer eg galt?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ripen
    Hei.

Eg prøver å bruke Facebookappen på min Samsung Smart tv, og oppretter ID og passord. Får beskjed at oppretting av konto er vellykka. Men når eg skal åpne FB, får eg beskjeden at dette er en app for registrerte bruker, og dermed får eg ikkje åpne FB. Kva gjer eg galt?
    Første feil er vel at denne tråden er om CanalDigital GO app og ikke noe annet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •