Panasonic tx-p50u30 50hz eller 100hz?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic tx-p50u30 50hz eller 100hz?

Har nettopp bestilt Panasonic U30 fra lefdal.

Der står det at det er 100hz, men så har jeg lest litt på nett at noen sier det er 50hz? Er denne tv'en 50hz eller 100hz?

Er det forskjell på U30 og U30E? Lefdal selger U30..

Er det noen som har sett tven, eller har den som kan si om bildet hakker, eller har mye støy? Eller om de er fornøyd med den? Er det slik at det sub 600hz greiene kan få bildet til å produsere mer støy/hakking/etterslep?

Her ikke fått sett den i bruk grunnet ingen butikker i nærheten har den. Så på youtube, og der var det ingen støy eller hakking, så i god tro bestilte jeg en. Regnet med det er en bra tv siden den koster 8000 i butikken hos lefdal per dags dato.
    I ettertid tror jeg det stod 120hz LCD på youtubefilmen

Jeg er lettere forvirret, og håper noen har lys å skinne over denne saken

Newcomer Niels sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en skjerm du ikke bør være bekymret for hakking på. Mye tv for pengene! Les deg opp på anbefalte innstillinger, med feil innstillinger kan den hakke. Det er flere tråder på 30 serien her på forumet. Den har 600 Hz uten at det er noe å anbefale, skru av mht hakking.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bra! Fått inntrykk av at det skal være en god tv jeg og

Har søkt en del på nettet og her på forumet, men finner ingenting om U30. Bare to tråder som er letter unyttig.

Flatpanels.dk har heller ikke testet tven
    Finner ingen andre slike tester av den heller.

Skal ikke være lett vettu 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hiver meg på tråden her...
    Var selv avsted, i dag for å kjøpe denne tv på Elkjøp.... hadde lest ( det lille jeg finner om U30) att dette er en ok tv, ikke helt G30, men mye bedre en C3 modellen.
    Selgeren på elkjøp todde att U30 modellen ville ha/få "hakking i bilde.
    så jeg tok ikke sjangsen på kjøp i dag.
    Har ett håp om att noen her kan bekrefte/avkrefte hakking...og om dette er en bra tv.
    Ser att G30 har høyer kontrast, og att U30 mangler
    " Intelligent Frame Creation Pro, Infinite Black" Gir dette mye bedre bilde?

Anntal hdmi innganger og Wifi, har ingen betydning for meg , da jeg bruker mediasenter

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hobby610
    Hiver meg på tråden her...
    Var selv avsted, i dag for å kjøpe denne tv på Elkjøp.... hadde lest ( det lille jeg finner om U30) att dette er en ok tv, ikke helt G30, men mye bedre en C3 modellen.
    Selgeren på elkjøp todde att U30 modellen ville ha/få "hakking i bilde.
    så jeg tok ikke sjangsen på kjøp i dag.
    Har ett håp om att noen her kan bekrefte/avkrefte hakking...og om dette er en bra tv.
    Ser att G30 har høyer kontrast, og att U30 mangler
    " Intelligent Frame Creation Pro, Infinite Black" Gir dette mye bedre bilde?

Anntal hdmi innganger og Wifi, har ingen betydning for meg , da jeg bruker mediasenter
    Jeg siterer Niels: "Dette er en skjerm du ikke bør være bekymret for hakking på."
    U30 har Intelligent Frame Creation i det minste 5000,- med frakt til døren ser på som en god pris på 50 tommeren av denne. Hvis det viser seg å faktisk være hakking, er det vel bare å levere den tilbake? Angrerett? Har lest om flere her inne på forumet som har vært missfornøyd med tven de har kjøpt og levert den tilbake.
    Ta en titt på denne videoen: Panasonic TXP50U30(TXP50U30B)Video Review-Cheap 50 Inch 600Hz Viera Plasma TV - YouTube
    Der ser du U30 in action samt får vite masse om den

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aalsen
    Jeg siterer Niels: "Dette er en skjerm du ikke bør være bekymret for hakking på."
    U30 har Intelligent Frame Creation i det minste 5000,- med frakt til døren ser på som en god pris på 50 tommeren av denne. Hvis det viser seg å faktisk være hakking, er det vel bare å levere den tilbake? Angrerett? Har lest om flere her inne på forumet som har vært missfornøyd med tven de har kjøpt og levert den tilbake.
    Ta en titt på denne videoen: Panasonic TXP50U30(TXP50U30B)Video Review-Cheap 50 Inch 600Hz Viera Plasma TV - YouTube
    Der ser du U30 in action samt får vite masse om den
    Det kan dog være kjekt å vite at den hakkingen man ofte ser i butikker skyldes nettopp IFC. Skrur man denne og annen postprosessering av så skal det ikke være noe hakking av betydning. Default-innstillingene på VT30 er helt forferdelig, bildet hakker og står i, så det samme gjelder der. Skru av IFC og annet mikkmakk

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aalsen
    Har nettopp bestilt Panasonic U30 fra lefdal.

Har du fått sjekket ut TV'en? Er du fornøyd med tanke på hakking, bildkvalitet m.m

Har kjøpt en selv, så bare lurer....er også allergisk mot hakking i bildet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •