hd pvr dekoder tilbud...noe å slå til på ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hd pvr dekoder tilbud...noe å slå til på ?

https://kabel.canaldigital.no/kabel-...D-PVR-dekoder/

har en fra før av nede i stua, trenger en til loftet også, de sier at det er et sommertilbud, 1000kr, er det noe å slå til på ? ordinær er 3000kr sier de, men de sier jo mye rart....er dette noe jeg bør gå til innkjøp for imorgen ?

Intermediate ChrisHesby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer en NY PVR Decoder, er derfor denne er på tilbud.
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har en fra før, vet du jo hva du får. Og om du får en problemfri enhet, er det et godt tilbud. Allikevel ville jeg heller ventet litt og gått for den nye selv om det blir tre ganger så dyrt. Om det er verdt de ekstra pengene vet jeg ikke.

Sagem-boksen har jo vært befengt med mye problemer. Og selv om den virker ganske moden og stabil nå (om du får en problemfri enhet), er det en relativt gammel boks.

Det sagt så er heller ikke den nye helt problemfri. Med den SW som svenskene har fått, er det ikke mulig å ta opp fra to kanaler samtidig selv om den har to tunere (Du kan ta opp fra én kanal og se på en annen). Dette blir ganske sikkert mulig med ny SW. Men for meg er det en showstopper. Jeg hadde tenkt å kjøpe den nye ved lansering. Dette legger jeg nå på hylla til nevnte problem er utbedret.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Hvis du har en fra før, vet du jo hva du får. Og om du får en problemfri enhet, er det et godt tilbud. Allikevel ville jeg heller ventet litt og gått for den nye selv om det blir tre ganger så dyrt. Om det er verdt de ekstra pengene vet jeg ikke.

Sagem-boksen har jo vært befengt med mye problemer. Og selv om den virker ganske moden og stabil nå (om du får en problemfri enhet), er det en relativt gammel boks.

Det sagt så er heller ikke den nye helt problemfri. Med den SW som svenskene har fått, er det ikke mulig å ta opp fra to kanaler samtidig selv om den har to tunere (Du kan ta opp fra én kanal og se på en annen). Dette blir ganske sikkert mulig med ny SW. Men for meg er det en showstopper. Jeg hadde tenkt å kjøpe den nye ved lansering. Dette legger jeg nå på hylla til nevnte problem er utbedret.
    Linken i det første innlegget er til kabel-TV versjonen av CDs HD-PVR.
    Er det ny versjon på gang for kabel-TV også?

Denne tråden hadde kanskje paset bedre i enten "Digitalt bakkenett og kabel-TV" forumet, eller i "Satellitt" forumet dersom det gjelder satellitt?

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja er for kabel TV kunder også, men skulle først komme til parabol kundene
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CD har slitt med å få laget sensur på den norske softwaren.
    Derfor den har blitt utsatt i Norge

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •