Samsung 63 plasma (C7705?) - krasjer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung 63 plasma (C7705?) - krasjer

Hei!

Kjøpte en ny samsung 63 plasma å våres og nå "krasjer" den, dvs at når jeg skrur den på så kommer det opp "intet signal" i 3 sekunder også restarter den og looper på det viset. Jeg forsøker å trykke på f eks internet@tv eller menu men den bare fryser da og restarter. Helt merkelig - har noen vært borti dette tidligere og vet om en fix? Jeg har forsøkt å restarte samt fjerne kilder og andre tilkoblinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut til å fungere når jeg fjerner cat5 kabel fra TV. Når jeg setter den inn igjen så klikker den. Noen vært borti dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fin.Stol
    Hei!

Kjøpte en ny samsung 63 plasma å våres og nå "krasjer" den, dvs at når jeg skrur den på så kommer det opp "intet signal" i 3 sekunder også restarter den og looper på det viset. Jeg forsøker å trykke på f eks internet@tv eller menu men den bare fryser da og restarter. Helt merkelig - har noen vært borti dette tidligere og vet om en fix? Jeg har forsøkt å restarte samt fjerne kilder og andre tilkoblinger.
    Slett ikke sikker på om dette svaret har noen verdi, men eg hadde noe tilsvarende problem med en pioneer tidligere, hos meg var det faktisk HDMI kabelen, min "krasjet" etter en stund, slo seg av
    Trodde egentlig det var TV,en
    Ser imidlertid ut som du har testet med tilkoblinger, men vil nevne dette siden etter at eg fjernet den hdmi kabelen skjedde det ikke igjen hos meg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •