Driver å ser meg om etter TV. Skal ha minimum 50", helst 55", og vil nødig bruke over 15 000. Jeg har i hovedsak sett etter LED-TV, egentlig bare siden det er "nyeste" teknologi. Men jeg er ingen ekspert på forskjeller mellom plasma, LCD og LED-LCD, så jeg kan ikke helt utelukke de andre. TV-en skal brukes til det meste; fotball, spilling, generelle TV-kanaler og filmer og TV-serier (i hovedsak gjennom PC, evt. nettverk). Jeg er ikke veldig kresen på bildekvalitet, men vil jo selvfølgelig ha best mulig innenfor prisparameteret. Jeg trenger minst tre, helst fire HDMI. TV-en skal henges på vegg, så uttak på bunn eller side er ideelt, men ikke et krav. Når det kommer til 3D, så er ikke det et must, men det virker som flertallet av TV-ene jeg har sett på har 3D-støtte. Jeg tror passiv 3D passer best for meg.

Har sett meg ut noen alternativ selv:

- Philips 55PFL7606T. 4 HDMI, alle på bunn/side. Passiv 3D.

- LG 55LW550W. På tilbud på komplett. 4 HDMI denne også. Virker som et bra alternativ. Passiv 3D.

- Samsung UE60D6505. Denne er egentlig litt over min prisklasse, men virker som et bra tilbud og en meget bra TV, så kan muligens strekke meg litt.

Disse er bare noen relativt tilfeldige TV-er jeg fant frem. Fant ikke noe særlig med tester/anmeldelser av disse TV-ene, så om noen har erfaringer/meninger, legg gjerne igjen en kommentar og to. Noen som har andre anbefalinger, innenfor mine krav?