LG 55LW980W - Bra eller dårlig - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg sitter ca 2.7m unna min VT30 65" og den er hverken for stor da, eller sliter med buzz. Mulig jeg bare er heldig med min

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andy2007
    64" blir faktisk i største laget da jeg ikke sitter så langt unna (2,5m).
    ...og for å være helt ærlig så er jeg ikke den største fan'en av Samsung sin design på disse apparatene Jeg kan ikke ha min på vegg og disse x-formede bordstativene er ikke min smak, hehe!

Utover det så takker jeg så mye for tipset ;-)
    2,5m unna 64" er ikke feil i det hele tatt, jeg sitter 3,5m unna min 65VT30 og den blir for liten til film. I kinoen min sitter jeg 4m unna 3m bredt lerret og det er helt perfekt. Skal du få litt kinofølelse med en TV må du ikke lengre enn 2,5m unna en 64"...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Andreas21 her. 65" er faktisk ikke stort i det hele tatt.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

Jeg sitter 2,5 meter fra min PS64D8005 og synes det er perfekt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TapDance
    +1

Jeg sitter 2,5 meter fra min PS64D8005 og synes det er perfekt.

Ja, jeg tviler egentlig ikke på dette - for selv har jeg en følelse av at man aldri kan få en FOR stor tv :-D

Men jeg glemte kanskje å nevne at apparatet skal stå under et skråtak og jeg vurderte en stund 65VT30 fra Panasonic, men pga. høyden så ville jeg måtte sette den enda litt nærmere sitteposisjonen, og siden jeg også kommer til å bruke den til å se vanlig tv i SD, så antar jeg at det muligens vil bli litt for mye støy i bildet - spesielt med en såpass stor plasmaskjerm på kort avstand....

Uansett, så er fortsatt budsjettet på 20'-25' samt at jeg tror 60" må være maks størrelse pga. rommets begrensninger. Det hadde som nevnt vært ønskelig med en plasmaskjerm - men da en som ikke summer/durer. Derfor har jeg altså tenkt å prøve LED, men igjen så har jeg tidligere dårlige erfaring med edge-LED og derfor tror jeg at jeg kun vil bli fornøyd med bakgrunnsbelyst LED!

Håper Ole-M kommer med en oppdatering på Sonyen på 60" med edge-LED, samt noen brukererfaringer med LG'en når den er kommet i hus hos noen...

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper Ole-M kommer med en oppdatering på Sonyen på 60" med edge-LED, samt noen brukererfaringer med LG'en når den er kommet i hus hos noen...
    Lefdal har sagt at min Sony KDL-60NX720 skal komme på mandag. Denne skjermen har dynamisk edge-LED. Alle reviews sier at de nye sonyskjermene har gjort kvantesprang i forhold til tidligere versjoner med edge-LED. Enkelte stiller til og med spørsmål ved om det er noe poeng med bakgrunns-LED når edge-LED har blitt så bra som dette. Les mer på AVS. Jeg er i hvertfall veldig spent og håper at den i hvertfall er i nærheten av det som nevnes her. Vi får se. Jeg kommer tilbake med mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Lefdal har sagt at min Sony KDL-60NX720 skal komme på mandag. Denne skjermen har dynamisk edge-LED. Alle reviews sier at de nye sonyskjermene har gjort kvantesprang i forhold til tidligere versjoner med edge-LED. Enkelte stiller til og med spørsmål ved om det er noe poeng med bakgrunns-LED når edge-LED har blitt så bra som dette. Les mer på AVS. Jeg er i hvertfall veldig spent og håper at den i hvertfall er i nærheten av det som nevnes her. Vi får se. Jeg kommer tilbake med mer.
    Venter i spenning :-)

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter i spenning :-)
    Ok, jeg kommer til å poste dette i Sony-tråden. Det er vel nok avsporing som det er i denne.. :-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •