Hjelp til ny LCD/LED i meget opplyst stue.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Hjelp til ny LCD/LED i meget opplyst stue.

Har flyttet til en ny bolig. Den har en meget lys og opplyst stue, med mange store vinduer i tillegg. Trenger derfor å bytte tv. Det er ikke aktuelt å kjøpe inn en haug med markiser eller gardiner:-)

Har kikket på en del LCD/LED tv'er som skal være gode mot opplyste rom. Men vanskelig å vite hvor gode de faktisk er mot dette problemet.
    Håper noen av dere kan komme med noen forslag:-)

Størrelse jeg er interessert i er fra 42 opp til 52. Pris spiller ikke så stor rolle. Bruken vil være mye streaming fra PC(sport,film og serier). Og i tillegg nedlastede ting fra PC, og også en del DVD/Blueray.

PS. Har idag en 42 Panasonic plasma som jeg har hatt noen år. Den har jeg vært godt fornøyd med, men i den nye stua er den rett og slett helt håpløs. Umulig nesten å se på TV før det er mørkt ute.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da bør du sjekket ut Philips sine 9706 modeller som er på vei inn i butikkene nå. Disse har et meget bra filter iflg tester som gir meget lite reflekser.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søker "samme" tv, helst LED. Ca 46" maks 10 000,- helst uten 3D. Men ellers "best" mulig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •