Image Retention.LG PZ550

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Image Retention.LG PZ550

hei.eg får Image Retention etter bare noen min med black bars eller logo,det går vekk igjen etter noen min da ved og se vanlig tv,har satt på orbiter men synst den gjør en veldi dårlig job når eg får det etter bare noen min,har da spillt inn tvn 149 timer.dette synest eg var dumt for eg synest plasma er riktig tv for meg bilde kvalitet messig enn lcd,dette er min første plasma,kjøpte plasma fordi di at eg har lest at burn in og Image Retention skulle vere vekke nå til dags,men tydligvis ikkje,litt dumt men går no an å leve med,får eg går ikkje tilbake til lcd tv ihvertfall.men synd det skjer etter bare noen minuter da,trodde ikkje det skulle skje så fort.noen som har noen ider hvorfor,har hatt lav kontrast og lav brightnes.
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjører du tvn i ekspert modus? Har selv PK250 uten IR problemer-men bruker automatisk strøm sparing hele tiden+orbiter+kalibrert skjerm. Får kun antyding til IR på sorte striper etter 2-3 timer film men dette forsvinner raskt.
    Kan være at jeg har vært spesielt heldig dog-ser at flere rapoterer problemer med IR på flere merker.

Bruker tvn til tv (95%) og film.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjører i ekspert modus med 40 i kontrast og 40 i brightness.men kjører ikkje strøm sparing eller jo minum kjører eg den i og orbiter seff
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    litt teit at et til tv til nesten 9000kr skal få IR etter noen min,det er bare dumt synest eg da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •