Død (?) Pioneer 5090 etter Gudfaren maraton

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Død (?) Pioneer 5090 etter Gudfaren maraton

Jeg og en kamerat tilbrakte søndagen på den beste måten, men et Gudfaren maraton Merket ingentin til at det var noe i veien med TV mens vi så på det, men ante problemer da jeg slo det av.

Da jeg slo det av gikk det helt av, ingen rød diode som det pleier å være og jeg fikk ikke slått det på igjen. Trakk ut strøm og lot det stå uten strøm tilkoblet gjennom natta med et håp om at det gjorde suses, til ingen nytte. Prøvde i dag men ingen liv i TV, også prøvd å slå av/ på den bryteren under på venstre side av skjerm.

Nå trekker jo dette TV ca 500W under bruk, kan det ha blitt overopphetet og tatt skade av det? I såfall er vel dette noe garantien/ reklamasjon skal dekke? Har aldri hørt om et TV som ikke tåler 10 timer sammenhengende film.

Noen med lignende erfaringer eller tips til hva jeg kan gjøre for å få liv i det?

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B1aR
    Jeg og en kamerat tilbrakte søndagen på den beste måten, men et Gudfaren maraton Merket ingentin til at det var noe i veien med TV mens vi så på det, men ante problemer da jeg slo det av.

Da jeg slo det av gikk det helt av, ingen rød diode som det pleier å være og jeg fikk ikke slått det på igjen. Trakk ut strøm og lot det stå uten strøm tilkoblet gjennom natta med et håp om at det gjorde suses, til ingen nytte. Prøvde i dag men ingen liv i TV, også prøvd å slå av/ på den bryteren under på venstre side av skjerm.

Nå trekker jo dette TV ca 500W under bruk, kan det ha blitt overopphetet og tatt skade av det? I såfall er vel dette noe garantien/ reklamasjon skal dekke? Har aldri hørt om et TV som ikke tåler 10 timer sammenhengende film.

Noen med lignende erfaringer eller tips til hva jeg kan gjøre for å få liv i det?
    Dette er helt klart en reklamasjonsak.

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, er enig i at dette må være en reklamasjonssak. Hadde vært interessant å hørt om noen har opplevd noe tilsvarende eller har noen tips til enkel feilsøking.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •