Panasonic TX-P50C3E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TX-P50C3E

Ser at Smart Club selger denne for 3990,- denne uken. Det er tusenlappen billigere enn andre steder. Hvordan er denne tv`n? Har fortsatt min gamle 42-px70 som jeg syntes fungerer helt fint til blu-ray, tv (GET) og litt xbox 360.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil få mye det samme som du har i din nåværende tv, bare større.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, du får en større skjerm. Men samtidig får du en skjerm som er mer refleksiv enn PX70 og dårligere på standard-kilder som PAL 576i og NTSC 480i. I tillegg er lysstyrken på disse billig-skjermene til Panasonic noe begrenset. Men skal du sitte i et mørkt lokale, så er dette mye skjerm for pengene.

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte en slik i vår og er strålende fornøyd med den, spesielt prisen tatt i betraktning Er godt fornøyd med bildet fra kabeltv/dvd/br, og ja, det er endel gjennskinn i den, men med riktig plassering/vinkling så ser jeg ikke noe til det.

Jeg hadde den først plassert slik at lyset fra vinduene kom inn fra venstre, og feil vinkling da så var gjenskinnet godt merkbart, ellers var det vanskelig å se selv når jeg så etter det. Etter at jeg flyttet den til foran vinduet så er det enda vanskeligere å se noe gjenskinn.

Angående lysstyrken så har jeg ikke savnet noe selv når solen står rett inn her, men jeg bruker den stort sett bare til vanlig tv-titting så vet ikke hvordan det vil være hvis jeg skulle sett film på dagtid...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •