Ny 55"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Ny 55"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny 55"

Hei. Tenkte å benytte meg av elkjøp sin opptil 30 mnd rente og gebyrfrihet til å anskaffe meg ny stor tv. Sitter 4.6 m fra tven på veggen og synes 40" blir for liten.
    Var på elkjøp idag og skulle se på panasonic 55VT30, men de hadde ikke den, men fyrn der sa at LG 55LE850N var mye bedre og sa han hadde tatt den inn i stedet for VT30. Jeg finne veldig lite test o.l. på LGen.
    Så lurte på om noen kunne hjelpe meg her. Kanskje gi andre alternativer også. Kommer primert til å bli brukt til fotball, film og vanlig tv seing.
    Kan strekke meg til 20000 som både panasonic og lgen koster. Men tar imot tips om billigere alternativ. Håper på snare svar siden tilbudet gjelder ut lørdag.

Newcomer Niels sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thdust
    Hei. Tenkte å benytte meg av elkjøp sin opptil 30 mnd rente og gebyrfrihet til å anskaffe meg ny stor tv. Sitter 4.6 m fra tven på veggen og synes 40" blir for liten.
    Var på elkjøp idag og skulle se på panasonic 55VT30, men de hadde ikke den, men fyrn der sa at LG 55LE850N var mye bedre og sa han hadde tatt den inn i stedet for VT30. Jeg finne veldig lite test o.l. på LGen.
    Så lurte på om noen kunne hjelpe meg her. Kanskje gi andre alternativer også. Kommer primert til å bli brukt til fotball, film og vanlig tv seing.
    Kan strekke meg til 20000 som både panasonic og lgen koster. Men tar imot tips om billigere alternativ. Håper på snare svar siden tilbudet gjelder ut lørdag.
    Ville ikke tillagt hva en selger hos Elkjøp sier noen vekt.

Newcomer Bombadil sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LE850N er fjorårets modell. Jeg vet ikke hvilken pris han skulle ha for den, men det føles litt ut som om han vil bli kvitt den.

Panasonic VT30 er nok et av de beste valgene du kan ta i dag, men vil fungere best om du har et relativt mørkt rom.
    Om du vil ha LCD hadde jeg tatt en titt i en av disse trådene hvor samme problemstillingen du sitter med har blitt tatt opp.

http://avforum.no/forum/tv-apparater...center-pc.html

Ellers får du gjerne komme med mer informasjon om rommet tv-en skal stå i.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thdust
    LE850N er tydeligvis en 2010-modell, og en tester hos flatpanels.dk mener den ikke når opp til kvaliteten på de beste plasmaene, hvilket igjen indikerer at elkjøp-selgeren ikke spiller med helt åpne kort. Jeg mistenker at de har større avanse på LG enn Panasonic, særlig hvis de driver og selger fjorårsmodeller.

Link til test her: LG LE850N test/anmeldelse - FlatpanelsDK (riktignok 42" som er testet, men tror ikke 55" skal være altfor ulik)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bombadil
    LE850N er fjorårets modell. Jeg vet ikke hvilken pris han skulle ha for den, men det føles litt ut som om han vil bli kvitt den.

Panasonic VT30 er nok et av de beste valgene du kan ta i dag, men vil fungere best om du har et relativt mørkt rom.
    Om du vil ha LCD hadde jeg tatt en titt i en av disse trådene hvor samme problemstillingen du sitter med har blitt tatt opp.

http://avforum.no/forum/tv-apparater...center-pc.html

Ellers får du gjerne komme med mer informasjon om rommet tv-en skal stå i.
    Ja va akkurat denne følelsen jeg også satt med. Han snakket om at LGen hadde mye nyere teknologi og panasonic VT30 hadde gammel teknologi. Han skulle ha 20000 for LGen i tillegg. Han kunne bestille inn Panasonic så tror jeg går for den da jeg har bra lyskontroll i leilighet. Men ser på billigere alternativ også. Takk for svar.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    20 000,- for den tven? Vi solgte vår siste utstillingsmodell for 15000,- i Juni.

VT30 er knallbra, så det er bare å gå dit og kjøpe. Handler du for over 20 000,- kan du dele opp betalingen i 30 måneder, under 20 000,- så deler du opp på 20 måneder.

OBS: Kampanjen varer bare ut denne uken om jeg ikke er heeelt på bærtur.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony sine nye er ganske så gode mener jeg. Kan du strekke deg litt på pris kommer du opp i nye HX serien som er svært god.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tv bestilt

Takk fo alle svar. Ventetiden på en VT55 var over 1,5 mnd. Så fikk et tilbud på Samsung PS59D6905. Fikk 4 ekstra tommer og håper dette er en bra tv. Er sikkert ikke like bra som VT30 eller 7000, 8000 serien. Men tror jeg kan leve med det.
    Er jo 30 dagers full retur på elkjøp, så hvis tven er dårlig kan jeg jo få VT30 55 tommers.
    Noen som har erfaringer på instillinger o.l. på Samsung PS59D6905

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte ps59d6905 fra elkjøp for 2 uker siden.

Den er meget bra, bra bilde og mange funksjoner!

Men dessverre skal jeg levere den inn igjen og finne meg en ny tv ettersom jeg plages mye med støy fra tven. (buzzing)

Dette varierer hvor du har tven din, på vegg, i seksjonen etc.
    Min står i en seksjon med skap på siden og overskap, dette forsterker lyden veldig, men sett bort i fra støyen er den fantastisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mortenstj
    Jeg kjøpte ps59d6905 fra elkjøp for 2 uker siden.

Den er meget bra, bra bilde og mange funksjoner!

Men dessverre skal jeg levere den inn igjen og finne meg en ny tv ettersom jeg plages mye med støy fra tven. (buzzing)

Dette varierer hvor du har tven din, på vegg, i seksjonen etc.
    Min står i en seksjon med skap på siden og overskap, dette forsterker lyden veldig, men sett bort i fra støyen er den fantastisk.
    Min tv blir hengende på vegg, så håper jeg ikke får noe støy.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •