Spørsmål vedrørende Sony kdl-hx920

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål vedrørende Sony kdl-hx920

Hei.

Etter å ha undersøkt markedet har jeg kommet frem til at jeg skal kjøpe meg en Sony 46" hx920.

Jeg hadde i bunn og grunn tenkt å handle på Sony Centeret, men etter jeg fant ut at lefdal/elkjop selger samme modell for 20.000, mot 23.000 på Sony Centeret ble jeg veldig i tvil.

Det jeg lurer på er; på f.eks lefdal (lenke til hx920) benytter en annen varekode for "samme" tv-apparat. I dette tilfellet heter tv'en Sony KDL46HX920BAEP. Jeg forstår at lefdal/elkjop/andre gjerne bruker andre varekoder for å unngå prissammenligning, men er livende redd for at "baep" medfører at det er en vesentlig mangel på apparatet.
    Hverken lefdal-ansatte eller sony-ansatte kommer med noe fornuftig, så jeg håper i det lengste noen her kan belyse mitt spørsmål.

Tusen takk for alle svar!

mvh
    Andreas Lie

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, elkjøp og lefdal benytter ikke andre varekoder for å unngå prissamenligning. Kanskje det er ulike nr som følge av ulikt design og programvare innad i varen, men samme vare - men ulikt varenavn - det er så og si helt borte.

BAE = Vare laget for det nordiske og europeiske markedet.

Det er det eneste det betyr, ingen gråimport, ingen manglende funksjoner, ingen problemer med reklamasjon og garanti .

Om du tar deg turen til nærmeste sony senter, så se -bakpå- tven, evt en annen sony-tv som står i utstillingen. På produktmerkelappen bakpå vil du se at tven heter KDL-XXXXXBAE

Handle TV der du selv vil, og vit at uansett valg så har du god trygghet på kjøpet.

Newcomer Troutmaster sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony kaller den for det samme som elkjøp/lefdal.. Link Kjøp der det er billigst... grattis med kul TV..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for alle svar!

Var å handlet igår, kjempefornøyd med apparatet hittil! Juhu!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •