Ny TV, maks 30 000 plasma/led

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny TV, maks 30 000 plasma/led

Hei

Jobber i elektronikk butikk, så jeg pleier å få tvene til innkjøpspris.

Jeg har sett på et par TVer, og vil gjerne ha noen råd. Har god peil selv, men liker å høre fra folk som eier å har noen av disse tvene.

Jeg har sett på følgende

PS64D8005 fra samsung, denne får jeg til rundt 20 000
    Da tenkte jeg og å kjøpe bdd7200/7500 (altså den grå spilleren som matcher tven)

Evt

Så ser jeg på ue55d8005, altså led utgaven, men har både snakket med kunder som har hatt problemer med clouding etc

Jeg har også sett på vt30 serien fra pana, da i 50" og 65" men for å være ærlig, så digger jeg ikke designet. Vet at dette er en god referanse TV, men allikevel, så er jeg ikke solgt.

TVen vil brukes i en godt belyst stue, og vet at Plasma trives best i mørkere rom.

Vet også at Sharp/Pioneer kommer med Elite senere, men vil gjerne ha ny TV om en måneds tid.

Jeg vil ikke ha LG, fordi den passive 3den er ræv.

Tips mottas gjerne!

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS64D8005 er overlegen alt annet av det du har listet opp i performance vs pris (26995,-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker jo egentlig som om du allerede har bestemt deg ut fra måten du skriver på, men jeg ville nok gått for Panasonicen her. Tester cnet har gjort på US-modellene for 2011 antyder at Samsung sliter med det samme problemet som Panasonic sleit med i 2008-2010.. nemlig, et sortnivå som reduseres betydelig etter relativt kort tids bruk. Foreløpige tester viser også at Panasonicens sortnivå faktisk blir BEDRE etter de første 1500 timene. Nå er ikke sortnivå alt, men det er jo en kritisk del av det å gjengi et godt bilde.

Så, du må vel egentlig bare velge hva som betyr mest.. design eller bildekvalitet. Men VT30 er da virkelig ikke SÅ stygg?

Ellers skryter jo folk her inne av den nye sony-en (HX923 tror jeg det var?) om du ikke er så hypp på plasma.

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke helt oppdatert på sony dessverre, kjører bare kdlxxex720 i butikk, så vet ikke altfor mye om toppsjiktet til sony.

Joda, jeg vet at Pana'en er en fantastisk god TV, og har solgt 2 stk til kunder, som virkelig har likt TVen.

Har for all del ikke bestemt meg, men jeg satt opp ps64d8005 på jobb i dag og haka falt langt ned på gulvet.

Har litt med at madamen i huset skal også "godkjenne" TV kjøpet. Hadde jeg hatt en kjellerstue, så hadde jeg gått for vt30 uten tvil, men siden denne skal pryde stua, midt på veggen, så blir det litt mer vanskelig.

Hjelper jo heller ikke at vt30 veier en god del mer enn ps64.

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hold deg ihvertfall unna UE8005, gå heller for plasmaen da..

Ellers er Sony HX920/923/925 (bare tunerene som er forskjellen) verdt en kikk, men den ligger noe dyrere. Men jeg synes den var verdt hver krone.. : )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •