Hjelp til valg av nytt 55" tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til valg av nytt 55" tv

Har en Thomson scenium 52" bak prosjektor skjerm :-D som det er på stor tid og bytte ut. Kjøpte denne for 7 år siden, da var prisne på 32" flatskjem 70-80000kr. Liker denne veldig gått Samsung 55" 3D LED-TV UE55D7005, på grunn av "smart tv" funksjone og ikke minst et flott design. Etter og ha lest tråden om den her er jeg blitt litt skeptisk pga cloudingen. Er dette så ille som enkelte antyder?

3D er ikke et must men når jeg først skal kjøpe er det kjekt og ha.
    Er ikke av den typen som MÅ kjøpe et tynest mulig tv, det er tv blide en skal se på og ikke designen, selv fin design er et + men ikke avgjørende.

Noe annet tv dere ville ha anbefalt?

Newcomer Bombadil sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg eide en D8005 og jeg kunne ha levd med cloudingen osv. som mange klager på. Jeg så den helt tydelig da det ble mørkt i rommet, men mens jeg så på filmer så valgte jeg å ikke irritere meg over det. Flertallet av filmer som jeg ser på er ikke mørke hele tiden uansett. Tv-en er ikke perfekt, men spesielt mulighetene for filmleie via smart TV applikasjonene likte jeg veldig godt (jeg fikk aldri testet kvaliteten på disse filmene, så det kan jeg ikke uttale meg om). Jeg leverte den tilbake pågrunn av noe jeg velger å tro var en produksjonsfeil (lysende striper over bildet).

Etter som jeg leverte tv-en tilbake så må jeg velge en ny en, og man kan jo spørre hvorfor jeg ikke faller tilbake på en D7005/D8005, og da må jeg vel være ærlig og innrømme at det hadde vært deilig med en tv som ikke har så synlig clouding. Da jeg hadde tatt mitt valg og satt med en D8005 i stua hjemme så er det vel lett å bli defensiv og bagatelisere problemet, men nå som jeg har fått en ny sjanse så blir jeg usikker.

Jeg anbefaler deg å se i denne tråden hvor det stort sett er diskusjon om akkurat det samme som din tråd tar opp:
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...center-pc.html

Det som ihvertfall er sikkert er at det er ikke noe lett valg å velge rett tv. Man blir så perfeksjonist og livredd for å ta feil valg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •