Erfaringer med Samsung UE46D6325?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Samsung UE46D6325?

Samsung 46" 3D LED-TV UE46D6325 - Elkjøp
    Noen som har erfaringer med denne tven?
    Var å kjøpte den i dag, men får ikke brukt den på en måneds tid da vi står på flyttefot her.
    Tenkte at tilbudet var litt for godt til å si nei til.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ibmroald
    Samsung 46" 3D LED-TV UE46D6325 - Elkjøp
    Noen som har erfaringer med denne tven?
    Var å kjøpte den i dag, men får ikke brukt den på en måneds tid da vi står på flyttefot her.
    Tenkte at tilbudet var litt for godt til å si nei til.
    Kan du ikke finne på en bedre emnetittel...?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Kan du ikke finne på en bedre emnetittel...?
    Fornøyd? Jeez. Enkelte har for lite å gjøre på. Skriv om du har erfaringer, hvis ikke så kan du vel hoppe pent til neste tråd. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen? Bemerkelseverdig lite info å finne om denne tven på nett. Så vidt jeg kunne se, ingen tester/anmeldelser hverken her eller der.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte akkurat denne tven selv fra Lefdal, og er veldig spent på hvordan den er. Etter hva jeg fikk testet i butikken er jeg fornøyd. Kan ikke måle seg helt med toppmodellene (Naturligvis), men ellers veldig fornøyd. I tillegg var bildet på kompoCrap i butikken, så fikk ikke noe voldsomt inntrykk av det.

Kom gjerne med tilbakemeldinger på innstillinger o.l.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klarte ikke å vente, så jeg pakket den opp tidligere i kveld. Førsteinntrykket er meget bra. Nå er jeg ingen ekspert, og som han/hun over meg nevner: bildeinnstillings-forslag hadde vært gull.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du si litt om hvordan du opplever bildet under raske bevegelser o.l.?

Newcomer HankMarducas sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer også på om noen har tips til innstillinger for denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nwinger
    Kan du si litt om hvordan du opplever bildet under raske bevegelser o.l.?
    Etter min mening klarer tven seg meget bra også under raske bevelgelser. Jeg er helt fantastisk fornøyd med tven, har så langt ikke et eneste minus å komme med.
    Har ikke fått testet nettfunksjonene på tven, så de kan jeg ikke si så mye om. Sitter as we speak å ser sykling på Eurosport HD, der er det en del raske bevegelser i bildet. Teksten på skilt og lignende som kjøres forbi i relativt høy hastighet er lett leselig.

Eneste jeg savner er det også flere nevner i tråden: tips til bildeinnstillinger. Er som sagt fornøyd, men kan bildet bli enda bedre med noen få tastetrykk så er det gull

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste tipset som fungerer er å sette tvn i film modus og slå av at i undermenyer. Så bruker du ekspert mønster og justerer: lys, kontrast og farge medblå glass.

Ingen av disse tver(som alle andre)er 100% like på gråskala og farge rom så å skrive av verdier er ganske verdiløst.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ibmroald
    Etter min mening klarer tven seg meget bra også under raske bevelgelser. Jeg er helt fantastisk fornøyd med tven, har så langt ikke et eneste minus å komme med.
    Har ikke fått testet nettfunksjonene på tven, så de kan jeg ikke si så mye om. Sitter as we speak å ser sykling på Eurosport HD, der er det en del raske bevegelser i bildet. Teksten på skilt og lignende som kjøres forbi i relativt høy hastighet er lett leselig.

Eneste jeg savner er det også flere nevner i tråden: tips til bildeinnstillinger. Er som sagt fornøyd, men kan bildet bli enda bedre med noen få tastetrykk så er det gull
    Har du hatt muligheten til å gjøre deg opp noen flere tanker?
    Venter spent på tilbakemeldinger (Håper denne tråden kan leve videre for denne modellen - ser det er mange på nett som leter etter innstillinger o.l), da jeg ikke har rukket å pakke den ut enda grunnet flytting

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du hatt muligheten til å gjøre deg opp noen flere tanker?
    Venter spent på tilbakemeldinger (Håper denne tråden kan leve videre for denne modellen - ser det er mange på nett som leter etter innstillinger o.l), da jeg ikke har rukket å pakke den ut enda grunnet flytting
    Klarte ikke å vente en måned jeg, så jeg måtte pakke den opp Skal jo flytte selv så, hehe! Fremdeles like fornøyd. Nå skal det sies at jeg ikke er en veldig kresen person. Etterslep ser jeg ikke med mindre det er ekstremt synlig, osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pakket den ut i går kveld, men har ikke rukket å gjøre annet enn og skru den på :P MÅTTE jo bare.. Satser på å få i gang PS3 på den i dag Rapporterer tilbake

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pakket den ut i går kveld, men har ikke rukket å gjøre annet enn og skru den på :P MÅTTE jo bare.. Satser på å få i gang PS3 på den i dag Rapporterer tilbake
    Gled deg. Har ikke spilt annet enn FIFA 11 på den, men det var som en drøm

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Testet den litt i går kveld. Kikket på filmen SALT på Bluray, og kan si at rett ut av esken er jeg meget fornøyd. Har ikke gjort noen endringer annet enn å slå på funksjonen for glattere bevegelser i høy hastighet. Svært lite hakking. Ghosting, clouding og andre elementer var ikke noe jeg irriterte meg over i hvertfall. Skal prøve å finne tid i løpet av uken til litt kalibrering av bildet.

Tenkte jeg skulle prøve meg på en animasjonsfilm på den i dag, da dette ofte blir hakket bedre Kanskje Cars hadde vært noe ^^

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også kjøpt denne tv'en, og når jeg har spilt assasins creed3 så har det vært veldig mye hakking/lag. Noe jeg irriterte meg veldig over! Men når jeg Jar spilt modern warfare2 så har det vært veldig bra.. Så blir ikke helt klok på det.. Kan melde om at despicable me så fantastisk ut! Selve bildet på denne tv syns jeg er flott, bare dette med lag som har plaget meg litt..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rayman87
    Jeg har også kjøpt denne tv'en, og når jeg har spilt assasins creed3 så har det vært veldig mye hakking/lag. Noe jeg irriterte meg veldig over! Men når jeg Jar spilt modern warfare2 så har det vært veldig bra.. Så blir ikke helt klok på det.. Kan melde om at despicable me så fantastisk ut! Selve bildet på denne tv syns jeg er flott, bare dette med lag som har plaget meg litt..
    Anbefaler deg å skru på spillmodus på skjermen.
    Meny -> Generelt -> Spillmodus. (Husker ikke om du må under kategorien for bilde, eller om det er rett på "Generelt").
    Dette hjalp betraktelig for min del, med tanke på inputlag og ikke minst raske bevegelser.

Slå også på motionplus (eller hva det heter :P) for bedre flyt i bildet under raske bevegelser

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har denne 2d-3d-konvertering eller må man velge 6505 for å få dette?

Har lest folk skriver at bl.a fotball er fantastisk i den modusen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung UE46D6325

Jeg kjøpte også denne for noen dager siden. Har så langt bare sjekket standardinnstillingene, og her falt valget på "Standard" - har for det meste sett på tennis (US Open) og her er fargene og bildet bra. I likhet med de fleste her savner jeg også tips om innstillinger på TV'n. Jeg har den gamle PVR'n fra Canal Digital (ikke HD!) og en Denon AVR2311. Har testet forskjellige innstillinger og kabler på forsterkeren, kjører optisk lyd og fast scalering til 1080P. PVR'en støtter IKKE HDMI, så jeg bruker RCA fra PVR inn til forsterker, og HDMI ut. Hadde en drøyt tre år gammel plasma TV fra Panasonic før dette.
    Sammenlignet med den, er Samsungen bedre på skarphet, men jeg har helt sikkert mye mer å hente på riktig innstillinger på TV'n! Ellers har jeg også brukt noen timer på å lete etter tester på denne, men ikke funnet noe foreløbig....

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av venin
    Har denne 2d-3d-konvertering eller må man velge 6505 for å få dette?

Har lest folk skriver at bl.a fotball er fantastisk i den modusen.
    Kan bekrefte at denne modellen har 2d-3d konvertering. Mangler briller, så har ikke fått testet dette enda. Men, sier i hvertfall med sikkerhet at den har en egen dedikert knapp til dette

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •