Erfaringer med Samsung UE46D6325? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
  1. #41
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bytteretten hos meg har gått ut da det nå nærmer seg 2 mndr etter kjøp, hva slags rettigheter vil jeg stille med som forbruker som ikke er fornøyd med produktet selv om det skulle vise seg at det ikke er mangler eller feil?
    Tv'n er kjøpt hos Lefdal.

  2. #42
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dersom oppdateringer har gjort produktet vesentlig dårligere burde det være anledning til å få enten nedgradert firmware eller heve kjøpet. Er det ikke feil sånn teknisk sett så stiller du ganske svakt... men det kan være Lefdal ønsker å gjøre deg som kunde fornøyd likevel og heve kjøpet for deg. Det må du nesten høre med dem om. Lykke til.

    Helt forjævlig at det skal være så vanskelig å finne tv-er uten idiotiske slurvefeil i 2011. Føles som om markedet tar steg bakover for hvert år...

  3. #43
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Slettet: dobbelpost

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •