LG 47LK530N innstillinger

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 47LK530N innstillinger

Kjøpte denne tv på elkjøp i dag for å se hvordan den var.
    Fornøyd med størrelsen (gikk fra 37")
    LG har en avansert innstillingsmeny for justering av bilde. Det er også en innstillingsguide for hoved innstillingene med bilder som viser hvordan det ser ut når det er feil og riktig innstillt.
    Har lett på nett etter andres innstillinger men ikke funnet noe enda.
    Har ikke fått testet særlig mye enda, men det virket som om bilde hakket litt ved panorering.
    Får se ann forholda noen dager, er jeg ikke fornøyd bærer det tilbake til elkjøp med tvn og penga i retur. Har kikket litt på en Sony ex500 fra Dustin som et alternativ, men tenkte jeg skulle gi denne LG'en en sjanse først.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen har som har noe å si ang. denne tv'n? Så at Dustin nå har stoppet salg av sony 46ex500, vet ikke om det er endelig. Blir kanske sittende med lg'en da, ikke verdens undergang begynner å bli vant med den nå.
    Fikk igår endelig byttet fra komponent til HDMI mot WDTV Live'n. Det ble en helt annen verden, mye skarpere og lysere bilde. (Måtte kjøre komponent mot den gamle Toshiba tv'n siden den bare hadde 2 hdmi innganger)

Intermediate tandberg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av speedy_1357
    Ingen har som har noe å si ang. denne tv'n? Så at Dustin nå har stoppet salg av sony 46ex500, vet ikke om det er endelig. Blir kanske sittende med lg'en da, ikke verdens undergang begynner å bli vant med den nå.
    Fikk igår endelig byttet fra komponent til HDMI mot WDTV Live'n. Det ble en helt annen verden, mye skarpere og lysere bilde. (Måtte kjøre komponent mot den gamle Toshiba tv'n siden den bare hadde 2 hdmi innganger)
    Prøv om du kan få aktivert THX modus på din LG.
    Beskrivelse i tråden. Gjorde underverker på min LG skjerm ;-)

http://avforum.no/forum/tv-apparater...rien-lg-2.html

Ikke bruk komponent, da det krever mye kalibrering av gråskala, og avansert måleutstyr. Komponent er analog overføring, og kan ha store avvik fra kilde til kilde.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    THX modus aktivert på min 47LK530, får jo egentlig bare 2 nye forhåndsdefinerte valg på bildeinstillingene da. Uansett, nå er modusen aktivert. (jeg hadde tatt litt godt i på lys og kontrast med mine personlige instillinger i forhold til THX instillingene)

Hadde ikke noe valg ang. komponent signal tidligere, HDMI signal fra alle enheter gir mye bedre bilde ja.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •