pioneer lx5080xa

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

pioneer lx5080xa

har fått tilbud om en pdp lx5080 xa (50" pioneer tv) for kroner 5000 inkl. soundbar som hører til. noen som syns jeg skal slå til på dette?

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    484
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det første ordet som slo meg var : dyrt ...
    Klipsch Reference . RF82 , RC62 , RS42 + Velodyne CHT ...
    Samsung UE65HU8505 - SEK-3500U/ZG
    Pioneer SC-LX87 , BDP-LX58 , CLD-D925
    Vu+ SOLO2 , PS3 , XBOX360 , XBOX ONE
    1000+ DVD`s , 550+ BD`s , 300+ LD`s

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har fått tilbud om en pdp lx5080 xa (50" pioneer tv) for kroner 5000 inkl. soundbar som hører til. noen som syns jeg skal slå til på dette?
    Det er helt greit. LX5080 er bedre enn PDP-508XA/XD

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var den på plass =) 4000,- fin soveroms tv da:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var den på plass =) 4000,- fin soveroms tv da
    Det var en flott pris. Det ser ut som om 2nd hand prisen på Pioneer nå er i fritt fall. Toppmodellen KRP-500M ble nylig solgt for 8000 på bruktbørsen og det betyr at disse gode skjermene nå kan kjøpes til en veldig grei pris for de som ikke bryr seg om 3D.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Det var en flott pris. Det ser ut som om 2nd hand prisen på Pioneer nå er i fritt fall. Toppmodellen KRP-500M ble nylig solgt for 8000 på bruktbørsen og det betyr at disse gode skjermene nå kan kjøpes til en veldig grei pris for de som ikke bryr seg om 3D.
    Kan bekrefte at prisene på Pioneer KRP IKKE er i fritt fall.

Det var jeg som nettop motvillig måtte selge min KRP-500M raskt pga. at jeg må til utlandet i neste uke. Jeg fikk så mange bud at jeg måtte ta annonsen ned efter 2 timer. Men hadde bestemt at det var "første mand til møllen".

.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Darkside

Det var jeg som nettop motvillig måtte selge min KRP-500M raskt pga. at jeg må til utlandet i neste uke. Jeg fikk så mange bud at jeg måtte ta annonsen ned efter 2 timer. Men hadde bestemt at det var "første mand til møllen".

.
    Puh.... 8)
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Overvåker finn.no hver dag og prisene har dalt temmelig mye den siste tiden. Dette gjelder helt uavhengig av din skjerm. Så jo, prisene på både KRP og LX-serien har gått ned med mellom 5000-8000 pr. enhet siden i fjor høst.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.
    Å nei ikke si at du var du som sa til meg at du kunne legge ut Kuro til 8000 om noen mnder? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Legger kanskje min KRP-500M ut for salg om sirka 2 mnd. til omkring 8000.-
    Strøken med original eske, veggfeste og tilbehør. Det kunne være en mulighet om du ikke har funnet ett annet tv til den tid :-D

.
    Rolig. Sier kanskje :-D , må først vurdere om jeg skal flytte eller ikke. Bor pt. noe sør for Bergen. Og skal muligvis flytte til sørligere strøk (Afrika) omkring slutten på August. Men selger kun denne skjerm om jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer tilbake de neste par år. For jeg er utrolig fornøyd med den.

Men skal komme tilbake med melding omkring evt. salg av denne skjerm til den tid, før jeg legger den på Finn.

.
    *Snuffs* Det var jo deg.. Det er vel bare å vente på at neste mann med Kuro reiser til utlandet og må motvillig selge den raskt.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *Snuffs* Det var jo deg.. Det er vel bare å vente på at neste mann med Kuro reiser til utlandet og må motvillig selge den raskt.
    Slapp av. Det er i hvertfall to stykker som har solgt sine KRP-500M for 10 000 på finn.no denne våren, så det kommer alltids nye bruktskjermer på markedet.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja - 3D er ikke bare bra eller - undersøkelser viser i alle fall at utbyttet ikke er så mye større enn for 2D (link under). Kanskje blir det en flopp. Kommer i alle fall ikke til å bytte min Pioneer for en 3D TV på mange år.

–*3D gjør ikke opplevelsen bedre - Hardware.no
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei for dere som har en Kuro så ville jeg ikke ha byttet den ut for å få 3D. Jeg har selv en VT30 og jeg synes at filmer i 2D er best. Ikke noe behagelig å se film med de 3D brillene heller.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En Kuro eier har ingen grunn til å bytte spør du meg. Det eneste som ikke hadde vært nedgradering hadde vært en stor 85" VX200

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •