Samsung Ps51D8005 - gjenskinn - LED alternativer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung Ps51D8005 - gjenskinn - LED alternativer?

Etter å ha fulgt trådene i forumet rundt Samsung Ps51D8005, gikk jeg til innkjøp av denne tv´en i forrige uke. Tv´en er lekker og har et fantastisk bilde.

Likevel må jeg innrømme at det er mye gjenskinn i tv`en og at dette er irriterende. Det er ikke aktuelt å gå til innkjøp av gardiner el.l. Lysforholdene fungerte geit med LCD tv`en som sto der før, så jeg må vurdere alternativer.

Jeg kjøpte på Elkjøp og har dermed 30 dagers returrett. Vurderer sterkt å benytte meg av dette, men har dårlig oversikt over alternativene da jeg hadde peilet inn Ps51D8005.

Antar at alternativet må bli en LED tv. Ønsker at den skal være rundt 50+ og gjerne med wi-fi og 3d. Budsjett maks 15.000,- Benyttes til tv´titting og film.

Er takknemlig for innspill.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Blir ikke så skrekkelig mange LED-LCD alternativer til den prisen desverre med alt. Men denne sony er bra! Sony 55" 3D LED-TV KDL-55EX720 - Elkjøp

Matte skjermer er best å pr nå så det kun noen Philips og Sony som har dette så vidt meg bekjent. Alle andre skjermer har glossy belegg/film i større eller mindre grad som desverre gir refleksjoner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •