Beklager å starte en ny tråd, men har lest veldig mange av trådene her inne og ikke blitt sikker.

Preferanser:

- Pris er viktig. Maksprisen er 10 000, men vil helst et godt stykke lavere. En plass mellom 6 og 7000,- er mest realistisk.
- Størrelse: 46 tommer. Gjerne større også men tror ikke det er mulig innenfor mitt budsjett.
- Minst 100 hz har jeg blitt fortalt er et must.
- Allroundbruk. Endel fotball på PS3, noen fotballkamper live, nyheter og TV-serier, og også en og annen filmkveld.
- Leiligheten er lys, og med store vinduer rett i mot skjermen og selv om dette kan kompenseres med tjukke gardiner (?) så har jeg slått fra meg tanken om Plasma og ser først og fremst etter LCD/LED-TV.
- Har i utgangspunktet tenkt å koble TV'en til et litt gammelt høytaleranlegg, og da må det vel være hodetlf-utgang/AUX?
- Må være klar for Canal Digital og sportspakken til TV2.
- Ting jeg ikke er så nøye på: 3D, WI-FI (selvfølgelig et pluss, men så lenge man har en PC er det vel ikke noe stort poeng?). USB er vel derimot kjekt å ha, og også mulighet for å ta opp noen program (+ "sette på pause"-funksjonen)

De jeg har blinket meg ut som aktuelle:

- Samsung LED UE46D5005 ca 6800,- Elkjøp. (OK hz på denne, samt refleks fra skjerm?)
- Sony LED KDL46EX710 ca 7500,- inkl frakt fra Siba (greit nettsted å bestille fra?)
- Samsung LCD LE46C750 ca 8300,- inkl frakt fra Dustin Home (igjen, greit nettsted?)
- Samsung LE46C635 ca 6995,- Elkjøp
- Sony KDL46EX500 ca 5500,- + frakt fra Dustin Home (hvordan er denne kontra EX710? Dessverre ikke på lager før "innen 30 dager", kan bli lenge å vente :? )
- Samsung LE46D550 ca 6995 hos Elkjøp (er denne noe tess?)

Tusen hjertlig takk for innspill på hvilken jeg burde gå for og hvorfor!