3d, Eller.....?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

3d, Eller.....?

Skal ha ny TV i stua, 50" er aktuell størrelse. Vil gå for plasma. Har sjekket ut Panasonic sine modeller, og valget står pr i dag mellom GT30, G30 eller VT30.

Men jeg er rett og slett i tvil om jeg skal gå for 3D, eller la det være med 2D skjerm i denne omgangen. Har sjekket mye på nett, diskusjoner og tester, men har ikke funnet noen "forløsende" argumenter om at 3D er det eneste naturlige valget... Dette med briller er f.eks ikke noe jeg finner så praktisk/fristende..

Derfor: er dere som har 3D skjerm fornøyde, eller det det daglig bruk i 2D som er det vanlige? Er dette bare morro børjan på utvalgte filmer? Føles 3D som en god investering i gode film- og tvopplevelser?

Vil gjerne ha synspunkter på dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden det i de fleste tilfeller ikke er så mye dyrere med 3D enn uten, valgte jeg 3D...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Siden det i de fleste tilfeller ikke er så mye dyrere med 3D enn uten, valgte jeg 3D...
    Det er vel forsåvidt rett, men velger jeg skjerm med mulighet for 3D så vil jeg mest sannsynlig velge Pana VT30, og prisforskjellen i dag ned til G30 er ca 7000 kr, forskjellen mellom G30 og GT30 er ca 3700 pr dato. Prisforholdet kan være annet for andre merker.

Er du fornøyd med 3D, har dette noe for seg i "vanlig" bruk?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •