AllShare ™ fra Samsung - noen som kjenner?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AllShare ™ fra Samsung - noen som kjenner?

Jeg vurderer å kjøpe en Samsung 55 LED tv. Komplett.no - Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55D6505 (lurer også på hva forskjellen mellom 6505 / 7005 / 7005 serien er? "alt er noe bedre" men er det noen forskjeller som er verd pengene)

Tven vil bli brukt mye til å vise presentasjoner etc. Derfor høres AllShare konseptet til Samsung spennede ut.

Samsungs AllShare kobler trådløst sammen kompatible mobile enheter via DLNA-teknologi, slik at filmer, bilder og musikk som er lagret på dem kan bli sett, lyttet til og delt på Smart TV
    Men hva betyr dette? At jeg kan trådløst (wifi) koble pcen til tven og vise bilder/film etc? Fungerer det "smertefritt"? Er det andre merker som har bruker noe av samme teknologi?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eunaas
    Jeg vurderer å kjøpe en Samsung 55 LED tv. Komplett.no - Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55D6505 (lurer også på hva forskjellen mellom 6505 / 7005 / 7005 serien er? "alt er noe bedre" men er det noen forskjeller som er verd pengene)

Tven vil bli brukt mye til å vise presentasjoner etc. Derfor høres AllShare konseptet til Samsung spennede ut.

Men hva betyr dette? At jeg kan trådløst (wifi) koble pcen til tven og vise bilder/film etc? Fungerer det "smertefritt"? Er det andre merker som har bruker noe av samme teknologi?
    Søk på youtube. Ligger sikkert mye info som viser deg hva det er der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •