LG 50PV350 vs 50PV350N - Hva er forskjellen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 50PV350 vs 50PV350N - Hva er forskjellen?

Som tittelen sier, hva utgjør forskjellen her?
    Komplett.no

Er det verdt å betale tusenlappen mer?

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    akkurat samme tven. Eneste forskjellen kan være at den billige er beregnet på et annet marked. Feks den er beregnet for salg i tyskland, eller usa etc. Ofte bokstaver som kan vise dette. Som feks den ene tven har en N etter seg.

Dette kan ha noe å si på garantien din, importvarer som ikke er beregnet for det norske markedet har ikke like bra garanti.

Tror ikke dette tilfellet vil ha så mye si, ville gått for den billigste jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I følge komplett har begge 24 mnd garanti. Men, takk for info

Har du noen erfaring med denne tv'en? Evt. noen i lignende størrelsesorden?

Intermediate tandberg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en 42PT351N som soverom-tv.

Den får software oppdateringer fra Riks-TV, da den er godkjent av dei.

Prøvde en 350 uten N, den fikk ikke software over bakkenettet... så det er nok sikrere å kjøpe en N modell.

8)

( Forøvrig en utrolig bra tv til den fantasi prisen på 3290,- selv om den ikke er full HD. Betyr egentlig lite, så lenge en ser tv eller film på skjerm mindre en 50")

:-)

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Største forskjellen er at N-modeller har pikselfeilgaranti samt fungerer 100% med innebygget rikstv-dekoder og canal digital-dekoder.

I tillegg kan du reklamere til LG Nordic dersom den du har kjøpt varen av skulle gå konkurs (lite trolig at komplett går konk, dog).

Intermediate tandberg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    N-modeller har pikselfeilgaranti
    Hvor har du dette fra? Har ikke sett dette noen plass i markedsføringen.

Har du en referanse? (nysjerrig, da jeg trolig har en pixelfeil på den ene min)

finner bare dette, og sånn så jeg ser det, så gjelder det alle modeller solgt etter 1.3.2011... og det gjelder bare "lyse" pixelfeil...

http://lg.com/se/support/files/LG_El...MNT&PC_NOR.pdf

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss, har de endra det igjen. LG ser ut til å slite i Norden om dagen. Ikke rart du finner færre og færre tver av de utforbi.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei der. Har snakket MASSE med LG norden og lært at noen pixel-feil må du bare regne med, spesiellt i LG sine "ordinære" modeller. Kan egentlig bare se bort fra pixel-garantien til LG, Dette har jeg førstehåndsinfo om siden jeg har snakket med XXX i LG som jeg sjekket opp og han står sammen med gutta boys i LG ledelsen norden på deres hjemmesider. Personen fortalte meg på en mindre hyggelig måte om hvor alvorlig feil på deres apparater måtte være for at de skulle annse det som en reklamasjonssak. I mitt tilfelle hadde jeg en 10 cm bred sort strek over tven, aner egentlig ikke hvorfor personen fortalte meg dette ang. pixel feil, men antar han bare hadde litt tid til overs til å skremme meg bort fra alt som har med LG produkter å gjøre. Vel å merke snakket vi om en 60" tv men synes en halvmeters sort strek på 10 cm er litt vel mange døde pixler. Ordnet seg til slutt, etter 6 måneders krangling...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ingek
    Hei der. Har snakket MASSE med LG norden og lært at noen pixel-feil må du bare regne med, spesiellt i LG sine "ordinære" modeller. Kan egentlig bare se bort fra pixel-garantien til LG, Dette har jeg førstehåndsinfo om siden jeg har snakket med XXX i LG som jeg sjekket opp og han står sammen med gutta boys i LG ledelsen norden på deres hjemmesider. Personen fortalte meg på en mindre hyggelig måte om hvor alvorlig feil på deres apparater måtte være for at de skulle annse det som en reklamasjonssak. I mitt tilfelle hadde jeg en 10 cm bred sort strek over tven, aner egentlig ikke hvorfor personen fortalte meg dette ang. pixel feil, men antar han bare hadde litt tid til overs til å skremme meg bort fra alt som har med LG produkter å gjøre. Vel å merke snakket vi om en 60" tv men synes en halvmeters sort strek på 10 cm er litt vel mange døde pixler. Ordnet seg til slutt, etter 6 måneders krangling...
    Hei,

Er det virkelig så vanskelig som du sier og få reklamert på defekte produkter? Hva er grunnen til at du går direkte til LG Norden fremfor å gå gjennom forhandler / kjede?

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nwinger
    Hei,

Er det virkelig så vanskelig som du sier og få reklamert på defekte produkter? Hva er grunnen til at du går direkte til LG Norden fremfor å gå gjennom forhandler / kjede?

LG er håpløs på garantisaker, uansett produkter. Best å forholde seg til den man kjøper hos i tilfeller med LG-produkter, så får heller de slite med helsa.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da antar jeg at valget kanskje faller på noe annet enn LG. Noen forslag i 42" - 46" str.? Maks 8000,-

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nwinger
    Hei,

Forhandler er/ var konkurs, Lg burde allikevel ta alle kunder like seriøst som forhandler.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •