Panasonic TX-P50G30 eller Samsung UE46C6005?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TX-P50G30 eller Samsung UE46C6005?

Etter og ha sett over de relevante nettbutikker har jeg funnet følgende tver jeg kunne tenkt meg å kjøpe:

Burde jeg gå for Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50G30Y til 8.995,- (Komplett.no - Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50G30Y)

Eller Samsung 46" LED-TV UE46C6005 til 7.990,- (Komplett.no - Samsung 46" LED-TV UE46C6005) ?

Skal nevnes at jeg sitter ca 3-3.5m unna tven i en relativ lys stue. Jeg har tidligere hatt panasonic 42" (5år gammel) som det ikke har vært noe å utsette på.

Tven skal benyttes til det meste, men mest film/serie fra AppleTV/boxeebox og til PS3/wii spilling samt tv (Herunder live sport - fotball).

Noen som kanskje har andre kandidater til samme prisnivå? 3D-tv og internett applikasjoner o.l er urelevent.

På forhånd takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noen gode råd om valg eller har erfaringer med disse tvene som nevnt?

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Film og fotball taler for plasma. Til spilling er det litt blandet. Plasma bedre på raske bilder, men kan gi noe fosfor slør.
    Jeg hadde valgt en Panasonic plasma selv. Og synes du ikke bør ha mindre skjerm en 50" til den avstanden.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    UE46C6005 er jo en fjorårsmodell, så jeg ville ikke valgt den vs noen annen tv i tilsvarende prisklasse.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •