samsung 855 og linebleed

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

samsung 855 og linebleed

Prøver meg med en ny tråd da det virket som den gamle ikke hadde så mange lesere lengre,jo det har seg slik at min Samsung ps58b855 har linebleed det har den vel hatt siden jeg kjøpte den for snart 2 år siden hos lefdal. Så spørsmålet er om jeg skal ta meg bryet med og skru den ned fra veggen og levere den inn til lefdal så krysse fingrene for at noe blir gjort! eller er det waste of time.... Har lest gjennom samsungtråden her og ser både positive og negative meldinger angående rep.service Så om noen leser denne tråden og har noen råd så tar jeg i mot med åpne armer.

mvh.
    brennarn.[/QUOTE]

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min gamle PS58B855 hadde også noe line-bleed. Det i tillegg til ekstrem buzzing medførte at jeg fikk returnert tv'en og fikk pengene tilbake. Den var forøvrig på reperasjon for begge feilene uten at den ble noe bedre.

Av prinsipp mener jeg at man ikke skal akseptere at et produkt man kjøper har feil, men dersom line-bleeden er av en karakter som ikke plager deg noe spesielt så hadde jeg ikke tatt bryet med å sende den på service. Med mindre du har kjøpt tv'en i en "grei" butikk og har tid og energi til å holde i saken.

Min tv ble faktisk verre etter å ha vært på service. Limrester på display, masse riper i rammen mm. (også noe å tenke på)

I tillegg er min erfaring at Samsung gjør hva som helst for benekte at det er feil på din tv. (de har sikkert en terskelverdi på 10cm brede line-bleeds hvis du klager)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lipslide
    Min gamle PS58B855 hadde også noe line-bleed. Det i tillegg til ekstrem buzzing medførte at jeg fikk returnert tv'en og fikk pengene tilbake. Den var forøvrig på reperasjon for begge feilene uten at den ble noe bedre.

Av prinsipp mener jeg at man ikke skal akseptere at et produkt man kjøper har feil, men dersom line-bleeden er av en karakter som ikke plager deg noe spesielt så hadde jeg ikke tatt bryet med å sende den på service. Med mindre du har kjøpt tv'en i en "grei" butikk og har tid og energi til å holde i saken.

Min tv ble faktisk verre etter å ha vært på service. Limrester på display, masse riper i rammen mm. (også noe å tenke på)

I tillegg er min erfaring at Samsung gjør hva som helst for benekte at det er feil på din tv. (de har sikkert en terskelverdi på 10cm brede line-bleeds hvis du klager)
    jo får nok vurdere om jeg skal la den henge eller sende inn,men spørs om de har panel til denne tven lengre.Men uansett takk for infon.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo være du er heldig og får swappet tv i en ny tilsvarende 2011 modell, men nå har visst endel av disse også problemer med linebleed.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •