Hei.
Er på jakt etter ny tv..
Vil ha en tv som er minst 42" men helst ikke større enn 46".
3D har jeg vel ikke akkurat bruk for tror jeg

Av signal kilder så vil det bli Canal Digital PVR kabel-tv dekoder og pc (mest sannsynlig via DVI til HDMI).
Men om det finnes en grei tv som støtter PVR via usb, så kjøper jeg nok heller en CAM (da disse er på tilbud hos komplett nå )

Har sett på Samsung 46" LED-TV UE46C6005, som virker veldig grei, bortsett fra at den ikke har PVR mulighet, ellers liker jeg den veldig godt
Har også sett på noen billigere Sony tv'er, som cx520 serien, men disse er bare 50hz, men i gjengjeld så støtter dem PVR via usb porten.
Finner heller ikke noen bruker erfaringer på disse der dem selges.. mens med samsungen så har den fått 4.5 av 5 poeng, og har også blitt kåret til årets bildeprodukt i 2010.
Og hvor mye forskjell ser man egentlig på 50/100hz??

Jeg vil gjerne kjøpe fra elkjøp eller expert, da vi har disse i nærheten og elkjøp er faktisk litt billigere på enkelte tv'er enn f.eks komplett.
Ellers har jeg lagt merke til at komplett ikke er så veldig dyre på frakt av tv.
Så dette er jo også en mulighet
Har sett firmaer som skal ha 800kr i frakt av en tv.. hehe.

Håper noen her kan gi meg noen tips og råd om hva jeg bør kjøpe

*edit*
Ser det har blitt en skrivefeil i tittel, og jeg finner ikke noe mulighet til å rette opp denne i farta.