veggfeste, for bredt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

veggfeste, for bredt?

Og jeg håper at jeg ikke har gjort en tabbe nå. Jeg var innom expert for over en måned siden, den 10 Juni og så på veggfeste sammen med min bror. Jeg fikk høre at Vogel sin var veldig fin, og vi så på den som het VOGELS PHW100L (32"-50"). Jeg sa at jeg skulle ta den, men at jeg skulle vente litt, så det ble ikke noe kjøp den dagen. Dagen etter dro jeg ned alene og kjøpte den, og trodde at jeg hadde kjøpt riktig, men etter å ha tatt den opp idag, for å gjøre alt klart til min bror og jeg skal montere alt etterpå så ser jeg at jeg kjøpte VOGELS PHW100XL, ikke VOGELS PHW100L.

Det står jo 40"-65", det er ikke det som er problemet, men etter å ha søkt litt på google, så fikk jeg også opp et resultat herfra, hvor en mente at man måtte passe på å ikke få for stort veggste, for det kunne se "stygt ut", i og med at veggfeste var en smule bredere enn tv'en.

Det verste er at hadde jeg merket det før, så hadde det gått an å bytte den, i og med at man har 30 dagers returrett, men nå er det for seint, får virkelig håpe at det går an å bruke den, at det ikke ser altfor stygt ut. Den er helt uåpnet, så i verste fall så kan jeg prøve å selge den, men kommer det virkelig til å se så stygt ut?

:?:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    39 visninger og ingen svar? Jeg får vel til nød prøve meg på expert, og høre om det går an å bytte, det er bare 5 dager over og den er uåpnet! Ikke kan jeg sette den på tv benken heller, for der står Klipsch RC-64 senteren, og benken holder neppe både 50" VT30 og en klipsch rc-64.

Ugh :-|

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    selve skinnen er 1040 mm lang og festet 570 mm høyde,det blir jo helt usynlig bak ett 50" tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner ikke hva jeg har rotet med, men takk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •