Tenkte det var på tide med ny tv, men er jo en jungel der ute av forskjellige apparater, så trenger litt assistanse med å velge.

Har kommet frem til at 32" er passende størrelse med tanke på at den skal benyttes på en ikke så alt for stor hybel. 4000 er heller ikke så mye å bruke på tv kanskje, men har begrenset budsjett i forbindelse med studiestart.

Jeg er ute etter en Full HD LCD hvor det vil være mulig å koble til USB og spille av videofiler direkte (.avi, .mkv etc.), i tillegg til at pc må kunne kobles til. Den vil i første omgang kun være koblet til xbox 360 og til tider pc, og benyttes til film og spill.

Har kommet fram til et par alternativer, 32LK450N og 32LE4500. Har jo også 32LE5300, men vet ikke hvor mye bedre den egentlig er i forhold til 32LE4500.

Så egentlig på vanlig LCD i starten, men har i ettertid fått inntrykk av at LED-LCD er et mye bedre valg.

Forøvrig er det veldig viktig for meg at bildet ikke ser for "ekte" ut når jeg ser film. Høres kanskje dumt ut, men på enkelte nyere tv'er ser bildet nemlig mer ut som dokumentarer fra et filmsett enn en spillefilm. Dette er noe jeg føler ødelegger filmopplevelsen min en god del. Dette regner jeg dog med det vil være mulig å få gjort noe med via instillinger på de fleste nyere tv-apparater.