Ny tv idag:) LG 60" 3D Plasma-TV 60PZ250N - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lipslide
    Jeg opplevde noe av det samme på min engang. Da jeg slo den av gikk den i sortskjerm (belyst) og den responderte ikke på noe. Tok inn/ut kontakten uten at det hjalp. Men etter en natt uten strømtilførsel var den ok igjen.
    Har forøvrig problemer med 3D på min. Hverken blu-ray (phillips bdp7600/12) eller ps3 ser tv som en 3D tv. Eneste 3D jeg har fått sett er via USB stick i blu-ray spilleren. Fungerte veldig bra.
    Noen andre som har denne tv og som har testet 3D?
    Prøv en annen HDMI kabel. Nyere, eventuellt dyrere enn den du har om du ikke har en splitter ny og skikkelig kabel.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg forsøkt. Har vel forsøkt 7 forskjellige nå... sist i dag med en helt ny HMDI High Speed with Ethernet kabel. (v 1.4)

Har snakket med LG Support og de syntes dette var rart. Supporten måtte snakke med en produktspesialist og så ringe meg tilbake. Den personen visste dessverre heller ikke noe. De hadde ikke hørt om at 3D ikke fungerte tidligere, men de skulle undersøke litt mer og ringe meg tilbake igjen.. Evt. kunne jeg nok få byttet tv'en. Det blir ikke aktuelt med noe rep. for min del. Da blir det retur på 30 dagers fristen til Elkjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Prøv en annen HDMI kabel. Nyere, eventuellt dyrere enn den du har om du ikke har en splitter ny og skikkelig kabel.

Så lenge kabelen virker så er den "skikkelig". Det er bare tull å bruke penger på en dyr kabel. De til 50 kroner meteren er like gode som de til over 1000 kroner meteren (med unntak av de kablene som skal være over 10 meter, som krever litt bedre kvalitet). :razz:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke testa 3D på min selv enda da eg ikke har fått kjøpt meg briller enda, og har ikke blurayspiller med 3D men vandelig blueray, men kan jo plugge i usb både på tven og blueray så kansje eg kan laste ned noe i 3D på pcen og overføre til minnepennen og teste når eg får meg briller.
    ang at den går helt av og ikke responderer på noe har heldigvis ordna seg etter og slå av og på støm så virket det med en gang igjen dem 2 gangene det har skjedd, håper bare ikke det ender med at ein dag så går den ikke på igjen uansett va eg gjør.
    Ellers har eg no kost meg med mye film på den til nå og er fornøgd med den ellers.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fwtt
    Så lenge kabelen virker så er den "skikkelig". Det er bare tull å bruke penger på en dyr kabel. De til 50 kroner meteren er like gode som de til over 1000 kroner meteren (med unntak av de kablene som skal være over 10 meter, som krever litt bedre kvalitet). :razz:
    Nei det er det ikke. Det er forskjell i hvor høy båndbredde kablene klarer. Og jeg har selv erfart forskjeller på kabler hvor enkelte tv'er ikke klarer å vise full hd engang fra billigkabler men null stress med en litt mer kvalitetskabel.

Når jeg sier kvalitet mener jeg en kabel til 3-400,- noe over det er bare tull og det er jeg helt enig.
    Men lakrissnørene til 30,- kroner fra biltema etc er ikke verdt plasten de er lagd av.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det er det ikke. Det er forskjell i hvor høy båndbredde kablene klarer. Og jeg har selv erfart forskjeller på kabler hvor enkelte tv'er ikke klarer å vise full hd engang fra billigkabler men null stress med en litt mer kvalitetskabel.

Når jeg sier kvalitet mener jeg en kabel til 3-400,- noe over det er bare tull og det er jeg helt enig.
    Men lakrissnørene til 30,- kroner fra biltema etc er ikke verdt plasten de er lagd av.
    Min biltema kabel på 10m klarer fint 720p og 1080i fra min HTPC til Benq 8720.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Øy! Rolig nå! Jeg er ganske hårsår angående biltema HDMI-kabelen min!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Før jeg byttet kabel på min Popcorn hour a-100 boks, så brukte jeg den hdmi kabelen som fulgte med, en BILLIG kabel. Den er ikke mye å se på, men vet du hva, det var null problem å vise full-hd innhold på min panasonic g10 og g15. Og den eneste grunnen til at den ble byttet ut var fordi min mor hadde kjøpt seg blu-ray spiller, og jeg ville at hun skulle få best mulig bilde, uten å betale noe for det, så hun fikk min gamle, og så investerte jeg i en ny.

Jeg har også andre bekjente og slektninger som bruker billige kabler, noen har også kjøpt sine fra biltema, uten at det hindrer dem i å se full-hd på deres full-hd tv'er.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker en 2m HDMI-kabel på min LG 60", kjøpt på eBay til kr 12,- inklusive frakt . Fungerer aldeles utmerket på 1080p ut fra mediastreameren min.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •