Samsung tv + Bose

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung tv + Bose

Hei, håper det er noen der ute som kan hjelpe meg med litt tilkobling problemer.

Jeg har gått til innkjøp av en cam modul til min nye samsung tv UE46D6755. Jeg ønsker derfor å få surround lyd fra CD sendingene til min BOSE. Oppsettet av canal digital og tv deen fungerer veldig bra, men det jeg sliter med er tilkobling til Bose lifestyle v35. Hva må jeg gjøre for å få lyd fra de tv (satelitt) sendingene ut til Bose receiveren?

Jeg har kun koblet til HDMI kabel mellom tv (hdmi 1) og Bose (Tv out). Hvordan får jeg tv'n til å sende lyd gjennom hdmi eller i det hele tatt kommunisere med Bose receiveren? Må jeg ha en optisk kabel i tillegg til HDMI?

Finnes det noen mulighet for å benytte seg av Anynet+ til BOSe eller er dette forbeholdt Samsung produkter?

Takk for innspill!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HDMI-kabelen du har mellom anlegget og tv'en overfører andre veien enn den du trenger. Bruk en optisk kabel mellom tv og Bose'n og velg ekstern lyd i menyen på tv'en, så blir det lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av datating
    HDMI-kabelen du har mellom anlegget og tv'en overfører andre veien enn den du trenger. Bruk en optisk kabel mellom tv og Bose'n og velg ekstern lyd i menyen på tv'en, så blir det lyd.

Skjønner, synd ikke utviklingen har kommet lenger:-D

Takk for hurtig svar!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Proppen" er at bosen ikke har HDMI 1.4 med ARC. Da ville du kunne kjørt lyden via HDMI fra tv til Bose. Det skal være mulig å programere tv fjernkontroll med bose fjernkontroll slik at de styrer hverandre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •