Samsung UE40D6515 Input lag?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Monster1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung UE40D6515 Input lag?

Hei!

Jeg sitter idag med Samsung LE40A656, og vurderer å bytte det ut med Samsung UE40D6515 Samsung 40" 3D LED-TV UE40D6515 - Elkjøp og lurer på hvordan input lagen er på denne TVen. Det skal brukes hovedsakelig til spilling, og film.

Kan jeg regne med mye bedre bilde kontra LE40A656?

Takker på forhånd.

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som vet noe?

Uansett, er jeg åpen for forslag. Ser helst etter en Samsung. Men som sagt, er åpen for forslag om "gaming" TV uten for mye Input Lag.

Takker på forhånd.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne har det laveste/beste input lag jeg har lest om på markedet idag. Samsung LE46c535 med bare 14ms input lag. Samsung 46" LCD-TV LE46C535 - Elkjøp

Ellers er nr.2 en LG 32LD450 Med 14-16ms input lag. LG 32LD450 32" LCD-TV med full HD og USB-inngang

Bildekvaliteten er sikkert ikke noe at skryte av. Det lave input lag menes at komme fra de veldig enkle bilde behandlings programmer de har. Dvs de er basis tv'er, de viser ett bilde og ikke så mye mer. Men lykke til med jakten.

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det er ikke mulig å få tak i TV med lav input lag og godt bilde?

Synes igrunnen det er litt dumt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monster1
    Så det er ikke mulig å få tak i TV med lav input lag og godt bilde?

Synes igrunnen det er litt dumt.
    Det er muligt. Da er Panasonic plasma det beste alternativ. F.eks har den utgående txp50vt20 16ms input lag. Det samme gjelder Panasonic "S" serien.
    De nye VT30 serie har rundt 22ms input lag. Egentlig kan man trygt si at alle Panasonic Plasma har så lavt input lag at det ikke kan merkes i det hele tatt. Så det er ett trygt kjøp i den sammenheng. Desuten får du etter min mening ett suverent bilde i forhold til lcd/led. Plasma har 0.001ms pixel respons tid vs. lcd som ligger omkring 2ms på de beste. Så der blir ingen "etterslep" i bildet.

Sjekk evt. annmeldelser her, der blir altid skrevet hvor bra de er til spill. Og hvor mye input lag de har. HDTV Reviews & Shootouts – Complete HDTVTest Archive

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok..

Er ikke så fan av designet til Panasonic. Men skal vurdere det.

Mener å ha lest at plasma ikke har så lys sterkt og oppløst bilde som LCD/LED skjermer. Tar jeg feil? Liker det personlig best når det er lys sterkt i spill.

EDIT: Har lest at det går an og oppdatere LE40A656 med firmware oppdatering som fjerner litt input lag. Stemmer dette?

Jeg vet uansett ikke hvordan jeg oppdaterer. Om noen har peiling, hadde det vært til stor hjelp om noen er villig å legge igjen noen ord.

Takker på forhånd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •