Ny 55-60" til TV-titting/ film i halvlyst rom - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 63 av 63
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Troutmaster
    Ser Euronics tar 641 kroner i frakt, levert på døra(Eneste fraktalternativ).
    Bestilte TV fra Euronics nylig, levering dagtid kr 0,-. Levering på kvelden var kr 641,-.

Newcomer lammis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VTEC
    Du har ikke vurdert denne da : SONY KDL-55EX500 55" LCD BRAVIA FULL-HD - Elegant TV med Full-HD og Motionflow 100 Hz - Produktinformasjon

Omtale fra Lyd og Bilde: Sony KDL55EX500AEP | Lyd & Bilde

Samt en liten filmsnutt: Sony Bravia KDL-55EX500 Review - Watch CNET's Video Review

(Edit: Det ligger mye ulike brukererfaringer ang. denne tven også på dette forumet som du kan lese)
    Den har jeg sett på, men den har ikke 3D. Selv om ikke standarden for 3D ennå er avgjort osv. Så vil jeg gjerne ha muligheten til å se en og annen film i 3D.
    "Når en tosk gjør noe han skammer seg over, påstår han alltid at det er hans plikt"

George Bernard Shaw

Newcomer conkey sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av langtongting
    Forskjellene mellom 550W og 650W er visst bare at 650W har 200htz som igjen har null betydning om man slår av TrueMotion. Mange på avforums sier at de ikke har på denne funksjonen uansett. Mulig jeg bare snakker tullprat her.
    .
    Så de "ekstra" 100hz'ene vil heller ikke ha noen effekt ved 3D? Hva med raske scener/sport på tv ol, vil ikke truemotion da sikre mer flytende bevegelser (jeg spør av uvitenhet, ikke fordi jeg har noen formening om dette).
    Dersom man ikke har bruk for 200hz er det jo egetlig å la feriepengene få bein og gå på.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •