Lg PX950n marerittet. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk bekreftet bløffen fra Lg i dag pr. mail. Forøvrig første gangen Lg har sendt meg en mail, så nå har jeg det ihvertfall skrifelig.

"Vi har fått oversendt lister vedr 60PZ950W. Denne modellen er ventet inn på lager i Sverige 11.juli.
    Jeg setter min kollega, Mattias Ringman, i kopi slik at han kan følge opp behandling av replacement."

Dette er mailen og ja, tv kommer til Norge 20. Juli. Da har Lg latt meg vente i 6 MÅNEDER, ET HALVT ÅR UTEN TV.
    Kan ikke annet enn å håpe den nye plasmaen min virker lenger enn to uker og føler jeg må ADVARE ALLE der ute som vurderer å kjøpe dette fantastiske produktet som det faktisk er så lenge det virker - IKKE KJØP LG PRODUKTER!!!!!

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har jo som sagt tidligere i tråden samme feil som trådstarter, men feilen her er periodisk og ikke konstant så det har ikke vært så problematisk. Ting begynner endelig å skje og kunne sikkert ha skjedd litt kjappere hvis jeg hadde oppdatert LG litt før med at serviceverksted ikke har tatt kontakt med meg.

Nå har jeg avtalt at transport av TV skal skje på mandags morgen. Infocare som skal ta imot TV og fikse den. Opprinnelig serviceverksted tok aldri kontakt som jeg ble lovt av LG, ringte LG tirsdag 12/7 for å purre litt ettersom det hadde gått i overkant av en uke uten at det hadde skjedd noe. LG unnskyldte serviceverkstedet som opprinnelig skulle reparere TV'en og ordnet ett nytt serviceverksted, Infocare, de ringte samme dag og var veldig hyggelig og sa at TV ble hentet i løpet av tre virkedager. Transportør ringte i dag 14/7, men jeg syns det passa bedre på mandag noe som var greit for dem.

Så langt kan jeg ikke si noe fryktelig negativt på behandlinga jeg har fått av LG, men kommer tilbake med updates når feil har blitt funnet/fikset og TV igjen står på sin plass

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har det skjedd noe mer i saken din ingek?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte Lg 20. juli for å sjekke og fikk beskjed om at de ikke hadde fått det antall tv-apparater som de hadde håpet på så min bestilling hadde blitt satt på hold. De måtte legge inn ny ordre på tv for meg og bare holde kontakten sa de... Var tydligvis andre som skulle ha de tv-apparatene som var kommet til norge, holdt ikke å gå uten tv i et halvt år. Viktigere å mate de store el-gigantene først, Lg prioriterer ikke kundene sine, det er jeg blitt ganske sikker på. Saken har for lengst blitt en farse og det ser ikke ut som det noen gang skal ordne seg.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HURRA!!!! I går kom tv og denne gangen var det en Lg 60PZ950W som dukket opp. Vet liksom ikke helt hvor glad jeg er i apparatet, redd for at det skal slutte å virke og jeg må begynne en ny runde med Lg...
    Ser noen endringer i forhold til PX950, rammen har blitt slankere og det ser ut som bilde-innstillingene har blitt enklere å ordne. En annen type 3D-briller og ny type Magic Motion kontroll. Sortnivået ser ut til å være det samme, men stiller spørsmål ved lyden, det kan være at det kun er en justeringssak.
    Synes også refleksjonen i skjermen ved lyse rom har blitt en smule bedre.
    Savner PX950 sitt standby lys som var slipt inn i rammen slik, nå er det en samling led-lys som blafrer diskre i høyre hjørnet. Forøvrig hadde PX modellen også et blåelig lys som lyste opp sokkelen på apparatet, dette finnes ikke på nye PZ-modellen. Men dette er greit for meg sålenge apparatet virker.
    Skal legges til her at tv-apparatet nok ikke hadde kommet meg i hende denne uken hadde det ikke vært for en Lg-"sjef" insisterte på at denne tven skulle leveres meg og ikke butikk.
    Lader 3D brillene og ser frem til å bruke Lg sitt produkt jeg kjøpte for 6 måneder siden...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Digg å høre at saken løste seg.
    Men skriv gjerne igjen om TV'en gir seg. (Eller bare for å forsikre oss om at det virker om 2 uker)
    Hadde nå kontaktet TV2 hjelper deg uansett. Folk fortjener å bli advart mot så dårlig service og kundebehandling. Dessuten kan det hende flere har samme problem. Evt. gitt opp allerede.
    Spennende lesning en lørdag "formiddag".

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •