Samsung Ue55d6200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung Ue55d6200

Ser pixmania selger denne modellen for 13856,-
    Samsung UE55D6200 - 55 6 SERIES 3D LED-BELYST LCD-TV - WIDESCREEN - 1080 P (FULLHD) - 200 HZ - BLACK BRASÉO kjøp billig sammenligne pris tilbud

Jeg ser stort sett etter en 55 LED med 3D, og det ser ut til at dette er den billigste der ute. Hvordan er denne kontra Sony KDL-EX720 f.eks?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tvn er ok,men ville selv ikke kjøpt fra Pixmania! Alle tver som er paralell impotert så vil IKKE nett browsern fungere i Norge på norske sider! Kun sider fra det landet tvn er "laget for". Blir litt det samme som når en prøver å se NRK nett tv i utlandet-har selv ikke så gode erfaringer med dette.

Hvis du vil ha størst mulig skjerm for minst mulig penger å skal bruke den til 3D er plasma veien å gå. En får f.eks LG og Samsung 60 og 59" til ca 15k.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv gode erfaringer med Pixmania, så det bør ikke bli noe problem. Hørtes veldig rart ut det med nettleseren. Det bør vel gå an å fikse?

Om en ser bort i fra at det er Pixmania og nettleserproblemet, er det da et fornuftig kjøp til den prisen?

Skal koble det til en Mac Mini, så bryr meg ikke om nettfunksjonene på tven.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Browsern går rett å slett på IP adresse som er unik for Norge/Norden. Dette gjør at nettlesern fra en ikke nordisk land(paralellimport) ikke vil fungere sikkelig. Slik som jeg har forstått det ihvertfall. Jeg er ikke noe data mann men rart om det ikke kan fikses.

Ellers er prisen bra men er ikke noe fan av Edge led! Er plasma mann pga bilde oppbyggingen og innsynsvinkel og 100% jevnt baklys uten clouding problemer.

Hvis du tenker 3D kan faktisk 55" bli i minste laget over 3 meter sitteavstand er min erfaring.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer hele tiden led-lcd eller plasma. Har fått det for meg at jeg er livredd for retention og innbrenning. Sikkert helt uten grunn. Er dårlig på å skru av TV, så det kan fint stå på hele dagen med samme bilde. Bør nok bli bedre på det området om jeg skal anskaffe meg plasma?

Plasma knuser jo led-lcd på pris, så det er fristende. Hvilke plasma-tver rundt 12-15k (ca 60") er å anbefale? Såg PS59d555 lå til 11990,- en periode. Var fristet til å slå til på det, men fikk plasma-angst.

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Browsern går rett å slett på IP adresse som er unik for Norge/Norden. Dette gjør at nettlesern fra en ikke nordisk land(paralellimport) ikke vil fungere sikkelig. Slik som jeg har forstått det ihvertfall. Jeg er ikke noe data mann men rart om det ikke kan fikses.
    IP-adressen er det nettleverandøren din som leverer, og ikke Samsung.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •