Samsung LE46C635 eller Sony KDL-46EX500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE46C635 eller Sony KDL-46EX500

Beklarger at jeg lager en ny tråd om nesten det samme, men jeg trenger rask hjelp da det er kortvarige tilbud og tror at folk heller leser en ny tråd istedefor å lese igjennom en gammel tråd! Dessuten beskriver topic bedre spørsmålet i denne tråden!

Skal bestemme meg for hva jeg skal gjøre nå, og trenger noen som kan sakene sine til å hjelpe meg til å ta en avgjørelse, sliter så mye med å bestemme meg.

Det gjelder en Samsung LE46C635 vs Sony KDL-46EX500. Disse er begge 2010 modeller som har gått mye ned i pris, og vil neppe være så mye lengre på markedet.
    Jeg flytter inn i leilighet i August og må ha TV til da, men da er sikkert disse TVene byttet ut mot nyere og dyrere modeller.

Har vært i kontakt med Elkjøp hvor jeg skal flytte og de kunne gi meg 7999,- for Samsung 46" LE46C635. Samme pris som her i Tromsø, hvor de ga meg en feilaktig pris fordi de trodde det ikke kom inn flere og de skulle ha dem ut. Noe som ikke var tilfelle fant de ut. Men skulle få den til prisen de gav meg.
    Hvis jeg kjøper på Elkjøp er det lett å levere inn hvis noe skulle være feil. Ordinær pris er 9999,-
    LE46C635 skal vist være nesten samme TV som 46C650.

Så har vi det andre alternativet.
    Sony KDL-46EX500 til 5999 + frakt på 800 kr, fra Dustinhome.
    De bestiller fra Svensk sony, og har pixelgaranti. Men hvis noe blir galt så er det jo litt mer tungvint å sende inn kontra å kjøpe på Elkjøp.

Så da blir det stort sett slik:
    LE46C635 blir 1200 kr dyrere enn Sonyen, men Sonyen bestilles fra nett. Og jeg veit ikke hvor tungvindt det er å sende inn en svær tv, som også må til Sverige.
    Veit heller ikke om LE46C635 er bedre enn Sonyen, så det er også litt derfor jeg trenger hjelp.

Stresser og forhaster jeg meg unødvendig, bør jeg vente? Har ikke fått svar fra folka som ser ut til å ha mest peiling på emnet, derfor tør jeg ikke ta avgjørelsen selv.

Veit det er teit å lage ny tråd, men må bare smi mens jernet er varmt!

Tusen takk skal dere ha!

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flytter du i august så kjøper du tv i august. Å kjøpe 3 måneder før gir deg mindre for pengene.

Og gjør deg selv denne tjenesten: Gi f... i å se på tv fram til slutten av juli. Du vil finne en fantastisk tv til en god pris uansett.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Flytter du i august så kjøper du tv i august. Å kjøpe 3 måneder før gir deg mindre for pengene.

Og gjør deg selv denne tjenesten: Gi f... i å se på tv fram til slutten av juli. Du vil finne en fantastisk tv til en god pris uansett.
    Klar tale!
    Det var det jeg var ute etter =)
    Tusen takk!

Men bare for å høre av noen som har peiling, hvilken av disse er best?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsungen er definitivt best, men Sony sin er også god og et bra kjøp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •