Vente 3 mnd med å kjøpe TV? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!
    Jeg har ikke gått for noe enda, men jeg ville nok gått for LE46C635 akkurat nå, som da. Så blir nok å holde øynene åpen frammover for gode tilbud på den og andre i samme klassen. 8000 som jeg skulle få C635 for da er nok fortsatt en veldig god pris =) Men Sony KDL-46EX500 er også et godt alternativ hvis jeg skulle bestemt meg nå =)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, da har jeg flyttet sørover og var innom Elkjøpen her. Finner ikke noen bedre tilbud til rundt 7-8000 enn LE46C635. Denne modellen er bekreftet at skal ut nå, og de kjører ut de siste partiene nå.

Skal få den for 6995,- en pris jeg er veldig fornøyd med for et så bra TV.
    Det er 2 elkjøp i Haugesundsområdet og den ene plassen sto den utstilt til 10500 en latterlig høy og feilakig pris, mens i den andre var den nede i 6995 =) Fikk den satt av idag, og skal hente den i neste uke.

Tror jeg har gjort et godt kjøp da KDL500EX som mange anbefaler i denne prisklassen selges for 5999 kr pluss frakt på 800 kr. Da havner du på samme pris som C635, men C635 gir mer for pengene =)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sa du noe spesielt for å få den til den prisen?

Er der støtte for tredjeparts programmer på dette tv?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ble solgt for den prisen på Elkjøpen. I Tromsø var det også ganske lav pris.
    Veit ikke helt med tredjeparts programvarare. Er ikke internett på TVen, men det er ubetydelig for meg som har Altibox =)
    Tror denne TVen hadde passet deg fint også ettersom jeg har lest postene dine =)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ta meg en runde på tirsdagen etter jobb og se hva prisene er på dette tv her i Bergen. Tv passer meg sikkert utmerket, men etter jeg fant muligheten til å ha plex direkte i tv frister det også veldig så jeg kan droppe hele htpc:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Hvilken tv gikk du for? Erfaringer?
    Elkjøp tar fremdeles 7995,- for le46c635xxe. Vurderer slik en selv.
    Er på jakt etter samme type tv og prisklasse som deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er litt mye med 7998 for den, fikk den selv for 6500 og den er tatt ut av produksjon, og den vises engang ikke på Elkjøp sidene lengre. Så prut i vei og si at en kompis fikk den for 6500.

Er forresten en knallbra TV, fikk den hjem i stua og Fotballkampene var som en drømm å se på, utrolig klart bilde og ingen etterslep etc.
    Har bare fått sett på den litt, fordi jeg flytta sakene i den nye leiligheten og installerte tv og anlegg, for så å dra tilbake til svigers for å jobbe ferdig for sommern. Men det jeg har sett har gitt meg godfølelsen =) Til å anbefale! Gleder meg til søndag, da flytter jeg fra svigers å inn i leiligheten til nytt tv og anlegg!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •