Ny TV 6000-7500kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny TV 6000-7500kr

Nå har jeg hatt min Philips 42pfl5603 i litt over 2 år og den begynner å bli litt sliten. Dvs. At det hender panelet ikke skrur seg på når jeg skal starte tv'n og må da ta en omstart. Jeg tenker da å levere den inn på Lefdal og få tak i en ny med reklamasjonsretten.

Da jeg ikke har veldig god peiling på tv apparater tenkte jeg å hendvende meg til dere der ute som kan langt mer enn meg.

Jeg har nå hatt LCD panel i 4 år og vurderer å gå over til plasma. Hvordan er fargegjengivelse og slikt på plasma i forhold til LCD? Jeg kommer stort sett til å bruke tv apparatet til datamaskin (film, spill, surfing osv.) og tv titting. Er det slik jeg har forstått så er ikke innbrenning så mye av et problem lenger som det var før.

Når det gjelder størrelse så vil jeg ha større enn 42" ettersom det er det jeg har nå. Jeg kunne gjerne tenkt meg en 50" selv om det ikke er noe krav. Noen krav derimot er at det MÅ være 1080p panel og flere enn 2 HDMI innganger.

Noen forslag folkens?

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke bare si at en tv ikke virker som den skal og kreve en ny, tror nok Lefdal vil prøve å få reparert den du har nå.

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av beiver
    Kan ikke bare si at en tv ikke virker som den skal og kreve en ny, tror nok Lefdal vil prøve å få reparert den du har nå.
    Joda det kan godt hende, og om de får den reparert vil jeg ikke bli veldig trist. Men det skal iallefall bli kostnadsfritt for meg som forbruker. Tror du ikke at de er interessert om jeg forteller at jeg skal kjøpe en litt finere og evt. Dyrere tv?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Produsenten av TV'en dekker reklamasjon, ikke Lefdal.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Joda det kan godt hende, og om de får den reparert vil jeg ikke bli veldig trist. Men det skal iallefall bli kostnadsfritt for meg som forbruker. Tror du ikke at de er interessert om jeg forteller at jeg skal kjøpe en litt finere og evt. Dyrere tv?
    Selvsagt er de det. Men produsent har rett til å prøve å reparere samme feil minst 2(3) ganger før du evt kan heve kjøpet å få ny tv.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er importør/leverandør som bestemmer om en tv skal/kan repareres.
    Lefdal har jo kjøpt tv`n selv.

Du får satse på at den ikke kan fikses, da vil du få en ny tv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •