Pioneer KRP-500A..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer KRP-500A..

Har en slik tv, har prøvd å spille av film fra en usb stikk, det får jeg ikke til å funke? noen som vet om det i det hele tatt funker ?

glad for alle svar..

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke denne støtter dette nei, dessverre. Formatstøtte på den finner du i bruksanvisningen din .

Løsning: Kjøp deg en blurayspiller, disse har USB-inngang med formatstøtte i toppklasse.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Tror ikke denne støtter dette nei, dessverre. Formatstøtte på den finner du i bruksanvisningen din .

Løsning: Kjøp deg en blurayspiller, disse har USB-inngang med formatstøtte i toppklasse.

ok takk, har blueray spiller, men der er jo den usb slotten bak på spilleren....uparktisk...

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    USB film ?

Min gode mann, en Pioneer fortjener noe bedre.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer sjøsprøyt sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker en kort skjøtekabel som fulgte med en minnepinne, som jeg får tak i fra siden av TV benken...

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    USB film ?

Har du sett rippene som finnes av blurayfilm der ute, i 1080p og med bitrate som gjør bildekvaliteten 90% av bluraykvalitet?

Verden har gått noen steg fram siden divx

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Har du sett rippene som finnes av blurayfilm der ute, i 1080p og med bitrate som gjør bildekvaliteten 90% av bluraykvalitet?

Verden har gått noen steg fram siden divx
    Desverre, synes ikke jeg får spilte de av på noen fornyftig måte, og hva med lyden ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    USB film ?

kan vel være enig det, får det ikke til med blueray spilleren heller, så kjøper en hdmi kabel fra pc til tv.....det må jo gå eller?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av javelinpd
    kan vel være enig det, får det ikke til med blueray spilleren heller, så kjøper en hdmi kabel fra pc til tv.....det må jo gå eller?
    Klart, men prioriterer heller det beste dvs blu-ray. Livet er for kort til å kastes bort på det nest beste og nå koster de fleste blu-ray under 100. Heller en god film i ny og ne enn masse søppel 8)

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som eier av KRP 500-A får du ikke LOV til å se på filmer på noe annet en blu-ray
    :twisted: :twisted: :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klart, men prioriterer heller det beste dvs blu-ray. Livet er for kort til å kastes bort på det nest beste og nå koster de fleste blu-ray under 100. Heller en god film i ny og ne enn masse søppel 8)

Ble ganske bra med HDMI kabel rett i tv-tuneren, fra pc'en, men da fikk jeg ikke lyd i høytalerene mine, men bare gjennom pc'en, er det for at jeg ikke har digital forsterker?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av javelinpd
    Ble ganske bra med HDMI kabel rett i tv-tuneren, fra pc'en, men da fikk jeg ikke lyd i høytalerene mine, men bare gjennom pc'en, er det for at jeg ikke har digital forsterker?
    Ikke godt å si. Mulig du må konfigurere utgangen på PC (HDMI) eller bruke et annet avspillingsprogram. Men, som nevnt, har jeg lite erfaring med dette da jeg prioriterer annerledes.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •