Ny TV (10.000-15.000) - hvilken ville du ha valgt? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har sagt det før, men denne siden her er overbefolket med mennesker som leter så godt de kan etter småfeil og småtterier på ellers fantastiske tver.

Tven er nydelig, den beste 3D-tven og fjorårets beste TV når det kommer til bildekvalitet. Den er billig til 15000,- og usaklig billig til 11000,-.

Den perfekte tven finnes ikke, og de som er her inne vil heller aldri finne den, det vil ALLTID være noe. Det sitter i hodet mer enn i tven.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Har sagt det før, men denne siden her er overbefolket med mennesker som leter så godt de kan etter småfeil og småtterier på ellers fantastiske tver.

Tven er nydelig, den beste 3D-tven og fjorårets beste TV når det kommer til bildekvalitet. Den er billig til 15000,- og usaklig billig til 11000,-.

Den perfekte tven finnes ikke, og de som er her inne vil heller aldri finne den, det vil ALLTID være noe. Det sitter i hodet mer enn i tven.
    Ja, du har kanskje rett i dét, men som student vil jeg ikke bruke over 10.000 kroner på et produkt jeg ikke blir fornøyd med, som du sikkert skjønner. Setter forresten stor pris på svarene jeg får her!

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jul1anr1k
    Fikk tilbud på begge TV'ene:

11.000 kr for Panasonic TX-P50VT20 og
    16.500 kr for Samsung UE46D8005.

Synspunter anyone?

Panasonic, uten spor av tvil. Samsungen er også bra, med et pent design. Men prisforskjellen gjør kål på den i mine øyne.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdatering:

Var ute og tittet på TV'er idag, og ble raskt forelsket i den nye 8-serien til Samsung, som så helt fantastisk ut! VT20 var ikke utstilt, dessverre, så den fikk jeg ikke sett på. Noen som vet om hvordan bildekvaliteten er på VT20 kontra 8-serien til Samsung?

Fikk tilbud på begge TV'ene:

11.000 kr for Panasonic TX-P50VT20 og
    16.500 kr for Samsung UE46D8005.

Synspunter anyone?

Hei!
    Dette var jo et meget bra tilbud! Er veldig interessert i denne tv'en selv. Får jeg spørre hvor du fikk det?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bubba
    Hei!
    Dette var jo et meget bra tilbud! Er veldig interessert i denne tv'en selv. Får jeg spørre hvor du fikk det?
    Dette var gjennom en kamerat som jobber i TV-avdelingen, som var villig til å gi meg rabatten hans.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tv fra 10000 til 15000

gratulerer med ny sony tv,få høre hvordan den var da etter du har brukt den litt

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var gjennom en kamerat som jobber i TV-avdelingen, som var villig til å gi meg rabatten hans.
    Tips gjerne om hvor han jobber, tenker arbeidsgiveren hans er temmelig interessert i å sparke folk som bryter arbeidskontraktene sine sånn.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selgere på butikker som Lefdal og Elkjøp har venn-rabatt som de har lov til og bruke bevist til nære rundt dem. Så kan godt være det han har fått.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer også veldig på vt20'en. Har du gått til innkjøp av denne eller samsungen? Eventuelle tilbakemeldinger på hvor fornøyd du er ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Det blir vel litt feil å kalle floating blacks og rising blacks-problemene til Panasonic for småfeil og småtterier. Jeg fraråder konsekvent 2010-modellene pga sistnevnte, for det ER et problem. Noen som er villig til å bruke penger på VT20 gjør det sannsynligvis bl.a. med sortnivået i tankene, og da er det jo litt kjedelig å vite at sortnivået degraderes mye i løpet av et år med "normal" bruk.

Floating blacks kan for noen gå under kategorien småfeil, for andre er det rett og slett bare sinnssykt irriterende. Jeg lar meg ikke irritere av det i like stor grad som da jeg kjøpte tv-en nå, men jeg fatter ikke at det ikke går an å se det. Men for de som ikke ser det om de prøver aldri så hardt, så er det jo veldig fint Jeg så det før jeg leste at dette i det hele tatt var et problem, så jeg så heller ikke etter det. Det var bare veldig irriterende under mørke scener i filmer og jeg tenkte at dette måtte vel skyldes noe innstillinger jeg har glemt å skru av.. men nei

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tv fra 10000 til 15000

vist du legger på 2000-3000 kr der nå så får du samsung sin pc 7000 serie 63 tommere ble også nylig kåret til årets tv,jeg har vert på elkjøp og sett film på 3d på den fy f før ein tv sier jeg bare,plasma er absolutt best når det gjelder noderat tv,film,spill,data skjerm,jeg har samsung ue467070wwxxe jeg var nødt til og ha det,bruker tv som data skjerm gjennom hjemmekinoen min må ha youtube og spotify vettu,gå inn nå og se hvor du finner den samsung sin plasma tv 63 tommer jeg så den før 17000 ein plass og det er et knall kjøp veit ikke hvor mange tester denn tv har vunnet men det var ikke reint lite einaste denn fikk på minus denn trekker litt strøm hehe + den er sånn ultra tynn plasma

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •