Hjelp til valg av ny TV til stua

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til valg av ny TV til stua

Nesten uten forvarsel så røyk TV'en i stua i går, og plutselig haster det litt med handel av ny TV. Normalt pleier jeg å bruke noen uker på slike ting med å sette seg inn i ting, men nå er det litt mer hastverk

Pris er mellom 5 og 15 store, og jeg hadde sett for meg en 46-50".

Jeg havner litt i tvil om LED/LCD eller plasma. Dette er i en stue med endel lys og tidvis sol. Vi invisterte i solskjerming nylig, men det kommer fortsatt endel sollys gjennom screenen vi har satt opp. Panasonic VT20 virker som et solid valg av plasma, men 3D er ihvertfall foreløpig ikke en viktig sak for oss.

Når det gjelder LED TV har jeg liten og ingen erfaring, men virker som om Samsung har greie TV'er der?

Er det noen som kan komme med et par solide modelvalg, eller som kan komme med en anbefaling når det gjelder LED eller plasma diskusjonen?

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig er jeg storfornøyd med tven min PS50C7705. Eller så har du også den samme serien bare i ledtv som har også et meget godt bilde.
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung ue55d8005

Har akkurat fått min Samsung ue55d8005 i hus og er storfornøyd med den, kan anbefales på det varmeste som får i mindre størrelser og!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som du får veldig mye for pengene om du går for Panasic VT20, eller Samsung sin 50" plasma. Men takler de litt sollys, eller burde jeg satset på LCD/LED TV siden det er i stua?

Er det noen favoritt mellom Panasonicen og Samsungen?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv 60PK250-denne er som et speil men fungerer å se tv selv på dagtid med sol hos meg med denne å.

VT20 er betydlig bedre mot sollys og vil tåle ca like mye lys fra siden som de fleste LCD/LED-LCD med glatt/blankt front filter noe som de fleste skjermer har idag. Har sett Vt20 med sol rett inn fra siden på høylys dag og det gikk fremdeles å se bilde-men såklart vil alle skjermer gi bedre bilde med litt dempet belysing-særlig plasma blomster da.

Ellers en KONGE skjerm som er bedre enn alt jeg har sett av LED-LCD særlig på 3D.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •