Ny tv på gang - 60-65" med minst mulig gjenskinn! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ok takk, jeg får sjekke den da.. Som nevnt i en tidligere tråd hadde jeg en panasonic 46" før dagens LG 60", som igrunn ikke plaget meg så voldsomt med gjenskinn.. Så det er sikkert mulig at jeg kunne levd med en av toppmodellene til samsung/pana.. Uansett verdt å titte på den Sony'n.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, da bestilte jeg akkurat en Panasonic TX-P65VT30Y..

Var og titta på den nye Samsung plasman i butikken idag igjen.. Den ser vesentlig bedre ut på gjenskinn enn LG'n, men absolutt alle TV'ene har issues med det nå.. LED tv'ene har fremdeles helt tydelige vansker med raske bevegelser ennå, selv om jeg må si at den nye Samsung LED'en var utrolig imponerende i forhold til klarhet og farger. (Konas soleklare favoritt.)

Uansett! Jeg vet jeg IKKE vil ha LED hvertfall.. så da får man vel bare kjøpe den antatt beste plasman og håpe det holder..

Noen som har erfaring med "mobilestore.no" forresten? :P

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En butikkløsning uten eget lager, slike butikker dukker opp og går konk temmelig ofte, så ikke nødvendigvis det lureste stedet å handle på.

Billigst er ikke alltid best. Prisen kan også være feil, ser den er langt under vanligvis rimelige nettbutikker.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kan si hva man vil om Elkjøp, men det er kjekt med 30 dager returett der... Da jeg hadde en LG LE850N i fjor så trang jeg faktisk den tiden på å bestemme meg for retur. Gleder meg til Elkjøp får inn min 65VT30

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte mye fint og billig hos amentio før de tok kvelden.. :P Om du betaler med kredittkort er det tilnærmet null risiko, tenkte mer på leveringstid og evt service..

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •