Ingen signal HDMI Samsung ps63-7705

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ingen signal HDMI Samsung ps63-7705

Heisann.

Plutselig i dag, etter å ha sett på tv tidligere, tar ikke tv'en HDMI signaler. Kun feilmelding som sier sjekk kabling og eksterne kilder. Får ikke bilde/lyd her, men når jeg disconnekter kablene, får jeg som feilmelding at kablene er frakoblet. Satelittuneren gir hdmi signaler, da dette er sjekket med en annen tv via samme kabel.

Noen som kan hjelpe en stakkar?????:cry:

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av onkelskrue
    Heisann.

Plutselig i dag, etter å ha sett på tv tidligere, tar ikke tv'en HDMI signaler. Kun feilmelding som sier sjekk kabling og eksterne kilder. Får ikke bilde/lyd her, men når jeg disconnekter kablene, får jeg som feilmelding at kablene er frakoblet. Satelittuneren gir hdmi signaler, da dette er sjekket med en annen tv via samme kabel.

Noen som kan hjelpe en stakkar?????:cry:
    Har du prøvd ut de forskjellige hdmi kontaktene??Dette problemet har jeg aldrig vært ute for, og jeg har testa og hatt denne tv,n en god stund nå!! Evt ta et nytt søk fra tv og dekoder!!

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr samsung
    Har du prøvd ut de forskjellige hdmi kontaktene??Dette problemet har jeg aldrig vært ute for, og jeg har testa og hatt denne tv,n en god stund nå!! Evt ta et nytt søk fra tv og dekoder!!
    "Dumt spørsmål kanskje men here we go"Går jo ellers ut i fra at du sørger for og bruke fjernkontrollen og velger rett kilde feks hdmi 1 2 3 eller 4 alt ettersom hvor ting er oppkoblet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •