Ny 46-47" TV til maks 8000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny 46-47" TV til maks 8000,-

Må ha meg en ny tv, og har bestemt meg for at størrelsen 46-47" er grei for meg. Men jeg har en begrensning på 8000,- da. Mer får jeg rett og slett ikke bruke
    Tv'en trenger ikke å være led, og jeg tror jeg har mer lystr på lcd enn plasma.

Er egentli en fordel om tv'en kan kjøpes i en lokal butikk dvs. Elkjøp, Lefdal, Expert ARdata og Elprice.

Hadde egentlig bestemt meg for Samsung LE46C655 pga prisklasse og omtaler, men nå er den ikke i vareutvalget til elkjøp/lefdal lengre. :-?

Noen tips til en annen tv i tilsvarende kvalitet/pris?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LE46C635 kan du jo evt spørre om et godt tilbud på? Dette er tilsvarende TV, men med matt panel så du slipper refleksjoner. Anbefales!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner ikke den heller jeg.

Angående matt eller blank overflate. Ser man forskjell på dette når man ser på tv'n sett vekk fra refleksjoner? Jeg synes f.eks at blank overflate er mye penere og bedre på laptop, men refleksoner kan faktisk bli et problem der da.

Hva med Sony's KDL-46EX501?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil finne den i butikk, men tror ikke den er tilgjengelig på nettbutikkene nei. EX501 er også en flott TV

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Du vil finne den i butikk, men tror ikke den er tilgjengelig på nettbutikkene nei. EX501 er også en flott TV
    Om man setter de to tv'ene opp mot hverandre da? Ex501 og c655/653. Hva anbefales, og hva er hovedsaklig forskjellene?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsug sin c655 eller 653 er ikke å finne i butikk nei. Og kunne visst heller ikke bestilles opp. Men kan kjøpe samme tv til en billigere penge fra en nettbutikk da.

Mister muligheten til å komme innom med tv'n om det er noe galt, men det er kanskje ikke så mye som går galt med disse?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    653 eksisterer ikke. C635 derimot. Har du spurt om C653 er det ikke rart de ikke har funnet noe .

LE46C635 er tilgjengelig for umiddelbar levering. Og burde være utstillt også. Evt utstillt i 40"

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig jeg blanda litt der ja

Men finner ikke c635 på noen av nettbutikkene deres da.
    Husker ikke helt hva som ble sagt når jeg var der, men virka som det var endel leveringstid for endel der nå.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt, LE46C635 er tilgjengelig for umiddelbar levering hos Elkjøp, og den burde være utstillt i enten 46" eller 40" i de aller fleste butikker.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung LE46C655

Eg kjøpte samsung LE46C655 på netonnet for ei uke siden, fekk den 3 dager seinere og er godt fornøgd med den. Så kan anbefale både tv og netonnet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gtengdal
    Eg kjøpte samsung LE46C655 på netonnet for ei uke siden, fekk den 3 dager seinere og er godt fornøgd med den. Så kan anbefale både tv og netonnet.
    Gjor det samme i går

Gleder meg

Newcomer Morty sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Jeg var på TV-jakt under <10k denne uken. Var egentlig på jakt etter 46" LED men ble overbevist av selgeren på Lefdal, og endte opp med å kjøpe Samsung 46" LCD LE46C635 til kr 9900, som er en 2010-modell visst. Har hatt 42" Panasonic plasma PZ85 til nå, så er vant til bra stabilt bilde og sortnivå

Men trengte matt skjerm nå da jeg har flyttet og har TV rett ved store vinduer og da var C635 rett modell ifl selger. Men ser nå at det er utrolig mange nesten identiske Samsung modeller: C630, C635, C650, C655, C675 etc. Prisene veldig forskjellig selv om specs og utseende er nesten 100% identiske. Hva er forskjellen på disse modellene?

Produktsammenligning hos Prisjakt

Jeg betalte 9900 kr for C635 på Lefdal, mens C655 koster kun 7490 kr på netonnet. Er veldig fornøyd med C635, men må man betale 2400 kr ekstra for matt vs glossy skjerm?!

Har noen evt tips om billigere Samsung eller Sony 46" modell med matt skjerm og like bra sortnivå og bilde som C635, så bytter jeg den inn asap.. :?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LE46C635 er faktisk en veldig okei skjerm. Vi har solgt mye av den hos oss.
    Du burde virkelig vurdere bruktmarkedet også. Husk at LED kan fåes med matt skjerm også. skjermen jeg har er et godt eksempel på dette. Hittil har jeg ikke sett noen andre enn 9705 til Phillips som klarer å gi så bra bilde som min. Har Sharp LC46Le700s på soverommet nå, og har nylig bestillt UE55D8005 i stuen. Sharpen er forøvrig til salgs

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •