Hvilket tv LED/plasma 40-42"?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilket tv LED/plasma 40-42"?

Har ett lite soverom som jeg skal kjøpe ett tv til. Skal brukes mest til film og tv'en skal være koblet til pc'en. Rommet er mørkt og øynene kommer til å være 1,7-2m ifra skjermen. Er veldig opptatt av bra bilde, men har ikke så mye penger å bruke på tv. Kan strekke meg opp til 7k men vil helst kjøpe tv på 5-6. Størrelsen kan være fra 37-50 men 40-42 passer best. Hvilket tv får jeg mye for pengene?

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    får vel en panasonic plasma på 42" til under den prisen. Veldig bra bilde for pengene, samt at plasma har veldig avslappet og rolig lysforhold iforhold til LED :P Passer sikkert bra på soverommet vet

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt å kjøpe TX-P46GT20, å får heller spare litt lenger. Noen som vet forskjellen mellom GT20E, GT20 og GT20ES ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av diskus123
    Har tenkt å kjøpe TX-P46GT20, å får heller spare litt lenger. Noen som vet forskjellen mellom GT20E, GT20 og GT20ES ?
    Tror det hovedsaklig sier noe om hvilket marked TV-en er produsert for. De billigste du finner er mest sannsynlig parallellimportert, noe som igjen betyr at Panasonic kan nekte å hjelpe deg direkte og du da må ta alt med forhandleren som solgte den om det skulle være noe.

Mao, tilbyr Panasonic noe garanti utover forbrukerrettighetene dine så vil du miste den garantien ved å kjøpe parallellimportert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •