ny tv! Hjelp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: ny tv! Hjelp?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ny tv! Hjelp?

Skal ha en ny tv i prisleiet 10-15 og størrelse 50-60 tommer. vet ikke hva som er best av plasma og LED?
    Har 2 vinduer i stua, og de er på samme vegg som tv, så sola blir å skinne bak tv. spiller, ser film og ser på tv med Canal Digital HDpvr og litt PC-bruk
    Er 3-d noe å satse på enda eller burde jeg vente med det? noen brae forslag?
    Det viktigste er at bildet e bra, og sortnivået noe bra. 4 HDMI, ellers så er det likegyldig hvordan den ser ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Ettersom ingen andre har svaret kommer jeg med mitt beste bud.

Du sier 10-15.000kr og 50"
    Hva med å da ta en titt på det som er pt. "Verdens beste serie produserte tv"
    Panasonic txp50vt20
    Dette tv har vunnet alle test og er pt. det beste tv på 3d og koster 12.495 og det inkl. 2 stk 3d briller.

Her er ett link. Panasonic TX-P50VT20 50" 3D Plasma 1920x1080, 4xHDMI, 600Hz, m/2 briller ! - Netshop

Ingen tvil om at jeg hadde kjøpt det om jeg skulle se film i HD og spille. Samt bruke 3d. Det er min anbefaling. Vet ikke om noen har noe bedre?
    *edit* Her er ett link til test på flatpanels.dk mange bilder og grundig test. Panasonic VT20 3DTV test/anmeldelse - FlatpanelsDK sitat Flatpanels "Med Pioneer KURO ude af billedet (det kan ikke længere købes i butikker), må det være rimeligt at udnævne VT20 som det bedste Tv på markedet i dag, og jeg tildeler derfor Panasonic VT20 vores Top-anbefaling."

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kommer jo Panasonic med 2011 modellene innen noen uker da, og ville vel venta på de var jeg deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Darkside. Med Panasonic VT20 så få du en tv som ble brukt som referanse-tv av veldig mange i fjor. Prisen er så snill nå, at det er et vanvittig godt kjøp. Skal du ha en av de helt nye modellene fra Panasonic, så må du nesten opp i dobbel pris.
    VT20 er nesten til halve prisen nå enn den var for mindre enn et år siden.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Betroz
    Nå kommer jo Panasonic med 2011 modellene innen noen uker da, og ville vel venta på de var jeg deg.
    Tingen er at 50" + kommer til at koste en del mer i den nye vt30 serien. Og helt sikkert mer enn 15.000 (Faktiskt starter de på 21.990 for Txp50vt30) Derfor mener jeg at Vt20 fortsatt er ett bra kjøp.
    Men det er bare min mening.

.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal sjekke ut denne Panasonic, den ser veldig flott ut! takker for anbefalinger.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Darkside
    Tingen er at 50" + kommer til at koste en del mer i den nye vt30 serien. Og helt sikkert mer enn 15.000 (Faktiskt starter de på 21.990 for Txp50vt30) Derfor mener jeg at Vt20 fortsatt er ett bra kjøp.
    Men det er bare min mening.

.
    Jeg vil vel anta at VT30 kommer til å synke i pris, og gitt at sortnivået vil svekkes drastisk i løpet av de første 4000-5000 timene på VT20 så ville jeg nok kanskje vurdert om jeg hadde råd til å legge litt ekstra i en TV hvor dette problemet er løst. Skal man først bruke mye penger på en skjerm så er det fint om den holder litt lenger enn det før den er vesentlig degradert...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •